har bara en sak att säga i mitt eget tycke efter ha sett detta projekt ...
stackars bil...
Men f*n va MOGEN du är då! Ge konstruktiv kritik eller stäng igen kak-luckan. Alla har vi olika åsikter, smaker och tycken...men att vara rent utav elak, det är inte ok.
Hennes smak stämmer inte överens med min smak, men trots det så uppmuntrar jag hennes jobb, flitighet, ideér och envishet att VÅGA vara egen!
har bara en sak att säga i mitt eget tycke efter ha sett detta projekt ...
stackars bil...
Men f*n va MOGEN du är då! Ge konstruktiv kritik eller stäng igen kak-luckan. Alla har vi olika åsikter, smaker och tycken...men att vara rent utav elak, det är inte ok.
Hennes smak stämmer inte överens med min smak, men trots det så uppmuntrar jag hennes jobb, flitighet, ideér och envishet att VÅGA vara egen!
Mini liten update idag/igår hur man nu ser de. Var till Strängnäs i lördags till min bästa vän Marcus (marcus-strangnas) och efter ha vart smått otrogen mot Hondan och skruvat lite på Marcus saab så hjälpte han mig med DVD/CD spelaren i bilen. Så nu går de att kolla på film i min bil Trång? Ja. Sladdar som bråkar? Ja. Nödvändigt? Nej, men såå jävla fränt
Jo, men vissa dagar känns de som jag kan skita i allt. Och andra dagar, som nu jävlar ska jag lyckas. Har ju gett mig fan på att få den som jag vill. Hade jag kunnat rita/måla/teckna hade jag gjort en bild på hur jag vill ha den. Men nu kan jag inte de och inte heller PS så då blir de som de blir.
Letar skitbil att köra med så jag kan ställa av Hondan. Försöker hitta nån mini liten sak, som är skattad och bes. året ut. Får se vad/om de blir nått.
Ja det är sant, stötte på ett klappmongo själv i helgen som tyckte hans bil var så jävla bra och min så jävla dålig. Puckon kommer man inte undan så är det bara, skit i dem Nettan och kör vidare med din grymma bil! Du är en inspirationskälla åt andra att förverkliga sina bildrömmar!
Ja det är sant, stötte på ett klappmongo själv i helgen som tyckte hans bil var så jävla bra och min så jävla dålig. Puckon kommer man inte undan så är det bara, skit i dem Nettan och kör vidare med din grymma bil! Du är en inspirationskälla åt andra att förverkliga sina bildrömmar!
Enda uppdateringen är väl att jag hittat sidokjolar som troligen ska beställas nästa vecka när lönen kommer. Måste ju ha ny katalysator med. Den låter riktigt illa nu.
Nya reggskyltar är iaf beställda och kommer väl i nästa vecka
Sen letar jag nya däck, låg profil så klart. Pappa har väl insett att de skrapar i väldigt mycket och jag inte kan ha folk i badsätet utan att de luktar brännt. Har fått ett rätt bra erbjudande om 4 nya däck mot att byta in mina nuvarande. Får se hur jag gör.
Väntar på pris ang baslåda och steg med, så ljud kanske de blir med. Eller om de får bli ett senare kapitel
Okej...Denna metallsak har tydligen setat mot katalysatorn (enligt pappa) så de är trligt att den gnisslat och gnällt. Den flög iaf bort när jag en dag åkte till hästen. Så förhoppningsvis behövs ingen ny katalysator. Fast de visar sig väl under besiktningen. Har tid den 30 september iaf.
Nya reggskyltar har iaf kommit, så ska ner och hämta ut den ena imorn. JA och imorn SKA fronten tas av och lackeras så alla slutar klaga om de. Åker som sagt hellre med en gul olackad front än utan. Orginalfronten är trasig så den är inge alt. att hänga på.
Letar nya sommardäck med. 205/35 16" vill jag ha Men verkar svårt att få tag i...