3381
Sök

orange sportbil i jönköping

148 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
haha den liknar ju som sagt toyotan och även både forden och audin. Hade bakspoiler och noll dekaler eller liknande. Hann inte se så mycket mer. Volvon som va efter va nån standard 740 brun.

Själva de roliga vore om någon visste vem de var eller om han själv skrev. Vill ju veta om körkortet rykte när han åkte fast haha big_smile Inte säkert han kom från jönköping alls men de var nån halvtimma från jönköping jag såg honom och sen såg jag honom stannad mitt inne i stan. De va sjukt mycke poliser vid det tillfället. Blev omkörd av två stycken, sen stod det en parkerad och kollade plus flertalet som hade stannat folk inne i jönköping. Måste ha kört nån fet koll haha.

3 059 Inlägg
25 januari 2009
Ja de kan ju varken ha varit en Focus ST eller Audi eller någon annan orange "sportbil" överhuvudtaget i 200 km/h om det var en sleten Volvo 740 som hängde på. Dom gör ju inte ens 200.
Då tror jag snarare det var en sån här:
http://www.cartype.com/pics/3123/small/fiat_topolino500_36.jpg
Senast redigerat av Smajly (25 januari 2009)

FreddeK
25 januari 2009
vad har du för bilintresse människa? Klart man ser vad det är för bil när man blir omkörd även om det går fort.

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
25 januari 2009
Om det vert en 740 som låg efter han på motorvägen så har han nog inte problem med kk, det vart nog bara en trasig lykta han blev invinkad för lol

Smoke Tires Not Drugs.

Masterworks
25 januari 2009
mickecorrado skrev:
Om det vert en 740 som låg efter han på motorvägen så har han nog inte problem med kk, det vart nog bara en trasig lykta han blev invinkad för lol

Kan det inte varit så att han bogserade 740in då? 
Snuten blir lite gnälliga då, om det går i över 200! lol

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
25 januari 2009
Masterworks skrev:
mickecorrado skrev:

lol http://se.youtube.com/watch?v=dcNfKQW9x … re=related

Smoke Tires Not Drugs.

148 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
haha ni e roliga big_smile

Jag tror snarare så att de va 2 polare som trimmad sina bilar totalt, bytt motor eller nått annat. Jag körde i 130 och dom susade förbi fort som fan och ett tag så gled volvon förbi den oranga haha.
Senast redigerat av MrNinja (25 januari 2009)

1 002 Inlägg
25 januari 2009
Först såg du "en orange pimpad sportbil" och sen blev de en "Toyota Corolla 02a"..
Dags att skaffa glasögon?

...

DFFL
9 020 Inlägg
25 januari 2009
MrNinja skrev:

Jag tror snarare så att de va 2 polare som trimmad sina bilar totalt, bytt motor eller nått annat. Jag körde i 130 och dom susade förbi fort som fan och ett tag så gled volvon förbi den oranga haha.

Jävligt kompetent påstående.
Såg du vad de hade under huven utan att se vad det var för bilar?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Meister
6 763 Inlägg
25 januari 2009
FireTraXX skrev:
MrNinja skrev:

Jävligt kompetent påstående.
Såg du vad de hade under huven utan att se vad det var för bilar?

Med tanke på att 740in gjorde över 200 så lär den ha varit vässad tongue Men volvon är väll ugefär lika mycke sportbil som en corolla..

148 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
Åter igen kommer den där pissiga attityden från vissa. Vad som är sportbil eller inte är upp till var och en men i mina ögon såg de ut som en och den liknade corollan i formen. Det betyder inte att det var en sådan.

Jag skulle precis köra om en kille när oranga bilen körde om mig cpfort, sen han jag inte kolla mer då jag skulle kört om men sen kommer volvon i högre fart och sen när jag väl kör om så är dom i princip borta redan. Nu kanske ni förstår varför jag inte hann se så mycket?

Sen såg jag inte så mycket heller när jag väl såg den stoppad inne i jönköping. Det var polisbilar överallt så jag koncentrerade mig mer på att inte köra slarvigt.

Åter igen, lägg av med pissiga attityden.

Kan ju lägga till att normala människor som inte är insnöade på bilar ser en stylad bil som går cp-fort som sportbil. Sen kan ni leka besserwissers hur mycket ni vill.
Senast redigerat av MrNinja (26 januari 2009)

Meister
6 763 Inlägg
26 januari 2009
MrNinja skrev:
Åter igen kommer den där pissiga attityden från vissa. Vad som är sportbil eller inte är upp till var och en men i mina ögon såg de ut som en och den liknade corollan i formen. Det betyder inte att det var en sådan.

Jag skulle precis köra om en kille när oranga bilen körde om mig cpfort, sen han jag inte kolla mer då jag skulle kört om men sen kommer volvon i högre fart och sen när jag väl kör om så är dom i princip borta redan. Nu kanske ni förstår varför jag inte hann se så mycket?

Sen såg jag inte så mycket heller när jag väl såg den stoppad inne i jönköping. Det var polisbilar överallt så jag koncentrerade mig mer på att inte köra slarvigt.

Åter igen, lägg av med pissiga attityden.

Kan ju lägga till att normala människor som inte är insnöade på bilar ser en stylad bil som går cp-fort som sportbil. Sen kan ni leka besserwissers hur mycket ni vill.

Det är attityden som är halva nöjet med forum.. Sen är väll inte cpfort direkt politiskt korekt..

Xenoholic
2 559 Inlägg
26 januari 2009
Att du inte hängde på dom, det skulle jag ha gjort wink

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Grävmaskinist
216 Inlägg
26 januari 2009
mickecorrado skrev:
Masterworks skrev:
mickecorrado skrev:

lol http://se.youtube.com/watch?v=dcNfKQW9x … re=related

lol   LMAO

186 Inlägg
26 januari 2009
jag laddar upp me popcorn....dehär kommer bli en rolig tråd! wink

cp-fort tycker ja borde bli en politiskt korrekt term...ja skulle vara stolt som fan att bli ertappat med en bil som de är bytt motor i och kört cp-fort med!

åter till topic: eftersom dehär är en "ja mötte lassie tråd" så får nog trådskaparen lära sej leva med taskig attityd å dåliga kommentarer...jamenar...vem här inne har inte kört cp-fort me en polare på motorvägen å sen blivit stoppad av snuten? å vemfan har brytt sej? men de e kul att du bryr dej! wink

/crille

Försöker iaf
12 819 Inlägg
26 januari 2009
LMAO ?? Kan man inte hålla sig till svenska på forumet så vi andra som inte är datanördar också fattar vad som skrivs?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Xenoholic
2 559 Inlägg
26 januari 2009
te_wik skrev:
LMAO ?? Kan man inte hålla sig till svenska på forumet så vi andra som inte är datanördar också fattar vad som skrivs?

Mvh Tommy

Precis vad jag tänkte hmm

Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

Försöker iaf
12 819 Inlägg
26 januari 2009
Aerocombi skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Precis vad jag tänkte hmm

Nu har jag ju googlat de så jag vet vad det betyder.. Men det är väl inte meningen att man ska behöva googla för att förstå... hmm

Edit; för er andra som inte förstår.. http://en.wiktionary.org/wiki/LMAO

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (26 januari 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Trucker
2 710 Inlägg
26 januari 2009
Hahaha väldig rolig diskussion tongue klart som fan man ser vad de är för bil. du höll 130 - dom 200. skiljde inte så mkt trots allt.. omkörningen lär ha gått på nån tusentelssekund men dom kan ej ha dragit ut från ditt synhåll på sekunder o då hinner man klart se va de e för bil o ev modell om den ej e sönderstylad som ja brukar säga tonguetongue

aja. alla har väl ej samma intresse/kunnande..
tror antaligen att han blivit av med den.. antingen tidsvis lr så får han börja om wink o ja säger bara stackars människan med tanke på hur dagens teori e o hur jävliga lärarna e vid uppkörningen big_smile

ha de gott

Fart missbrukare

Xenoholic
2 559 Inlägg
26 januari 2009
Eller så ville snuten oxå va med o rejsa lite wink

Sök