Det att tänka på med RX7 är väl att APEX-tätningen eller vad den heter mellan rotorerna så att säga har en tendens till att gå sönder och börja läcka.
Sen så ska dem va väldigt svåra att drifta med vad jag har hört. Men det är riktigt roliga bilar att köra.
R33 GTR är ju också en riktigt rolig bil både på bana, gata, strippen och även sidleds om man ställer den i läge RWD om man har en sådan box i den.
Nackdelen med R33:an är väl att den är rätt tung, iallafall om man jämför med RX7:an, men den är väl dock lite lättare än t.ex. Supran som du redan har haft.
I trimvänlighet så är det nog inte så stor skillnad på RX7 och R33 GTR sålänge man vet vad som ska göras och hur.
Båda bilarna har bra motorer som är testade på både det ena och det andra sättet både i USA och Japan då båda modellerna är populära drifting/banracing/stippen bilar då framförallt bana och drifting i Japan.
Finns mycket trim och styling till båda modellerna också.
Så jag kan rekomendera dig båda bilarna, det är mesta beror väl på vad den ska användas till.
Själv så hade jag nog valt en R32 GTR med lite godis då dem funkar bra både på bana, gata, drifting och på stippen.
Hoppas att detta hjälper dig lite i valet av en mycket rolig bil
/Påsen