Hur mkt kostar egentligen en hel karros till en bil? utan pluggar osv då alltså.
Karossdelar i kolfiber till en hel kaross hamnar på ca 80-100000:- ordinarie pris För att gjuta av formar på en hel kaross får man räkna med ca 30-40000:- ordinarie pris Priserna är angivna ink. moms.
För runt 40tusen kr tycker jag att kunden borde skämmas om han inte är nöjd med resultatet. För den struntsumman fick han betydligt mer än vad han nu visar sig förtjäna. Såg bilen IRL under Krilles arbete och kan konstatera att om kunden skulle betalat ordinariepris för allt skitgöra som Krille la ner extra på bilen så hade prisbilden sett brutalt annorlunda ut. Jag tycker att kunden är MYCKET otacksam om man ser till vad han betalat & sedan fått för pengarna. Kan dessutom personligen konstatera att kundens egentillverkade formar inte ens var i närheten av bästa kvalité & jämför man med Krilles egna tillverkade formar så var det skrotningsvärde på kundens ex.
Kör hårt Krille, du vet själv att du är grym på det du gör! Säger som jag nämnt nån gång tidigare, "Koenigsegg gråter när han ser vilken arbetskraft han går miste om".
Jag har varit och hälsat på min lilla bil idag, blev helt klart nöjd med taket! Vi har även börjat lite lätt med hur jag vill att formen på bakskärmen skall vara... Kan nog bli bra.
Jag har varit och hälsat på min lilla bil idag, blev helt klart nöjd med taket! Vi har även börjat lite lätt med hur jag vill att formen på bakskärmen skall vara... Kan nog bli bra.
Ja det var trevligt med lite besök från norrland Du kan väl slänga upp nån bild kanske? Har du hittat felet på spolaren?
Ja det var trevligt med lite besök från norrland Du kan väl slänga upp nån bild kanske? Har du hittat felet på spolaren?
Jag läste ovan att Emil hade slippat igenom kolfibret. Är inte det lika med att förstöra "kolfiber looken", eller vad skulle man vinna på detta?
Slipar man igenom kolfibret så blir det ju fult.
Tänkte väl det, men hade det vart jag skulle jag ha lackat över kolfibret. Jag är väl kanske den ende som följer din tråd som inte gillar utseendet på kolfibret, däremot gillar jag viktminskningen.
Hade jag haft en bättre bil och ett antal tusenlappar över varje månad hade du haft en ny kund direkt.