Nu är ju det egentligen inte kolfiber utan en färgad glas-eller aramidfiberväv. Men det går säkert att ordna.
mvh
Precis, därför jag skrev inom citatecken, tror du att du kan fixa fram en offert på det? de gäller huv + bagagelucka. sen får vi se om de känns intressant.
Resultaten du får blir jäkligt bra iaf! Keep it up!
För drapering med vanlig kolfiber tar jag i alla fall ca 4500:- för ett sådant jobb + klarlack ca 2500:- Eventuellt kan det bli lite billigare om den färgade väven är billigare än kolfibern.
Kul att höra. KOmmer hitta på lite mer skoj med bilen innan våren är här....
När jag läste motivlack så tänkte jag bara: "NEJ! Henrik sabba inte din fina bil" Men det där blev riktigt snyggt och tufft så du lyckades med motiv utan att sabba den.
Kul att höra. KOmmer hitta på lite mer skoj med bilen innan våren är här....
När jag läste motivlack så tänkte jag bara: "NEJ! Henrik sabba inte din fina bil" Men det där blev riktigt snyggt och tufft så du lyckades med motiv utan att sabba den.
TAckar. Ska kämpa på med inredningen i veckan så lackeraren kan fixa till den med...
Krille, hurvida mycket skiljer det i utseende på kolfiber och svart glasfiber? Tänkte om det kan vara ett kostnadseffektivt alternativ för de som bara e intresserad utav utseendet? Kanske kan vara något för dig att kunna erbjuda?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Krille, hurvida mycket skiljer det i utseende på kolfiber och svart glasfiber? Tänkte om det kan vara ett kostnadseffektivt alternativ för de som bara e intresserad utav utseendet? Kanske kan vara något för dig att kunna erbjuda?
Förberett på PBZ skylinen för att gjuta resten av formen till taket imorgon, alltså det som ligger innanför rutorna. Anledningen till att vi gjuter av taket från en annan bil är att PBZ skylinens tak är fruktansvärt buligt. Vi gjuter även formarna på bakskärmarna imorgon: