3408
Sök

Angåend: Karavan från Olofström till Elmia!! (11/4-Påskafton)

334 Inlägg
26 mars 2009
Låter bra,smile Dock blir det nog inget körande för min del längre hmm

Just... Awsome!

188 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
joxxan skrev:

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smiletonguetonguetongue hahaha nää jag vet haha lite synd är det om daj.. hehe.. men du kanske ska ju åka med maj...tonguetonguetongue

334 Inlägg
27 mars 2009
zonda skrev:
joxxan skrev:

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smiletonguetonguetongue hahaha nää jag vet haha lite synd är det om daj.. hehe.. men du kanske ska ju åka med maj...tonguetonguetongue

Haha, ja tack big_smile

Just... Awsome!

34 Inlägg
28 mars 2009
Det blir ju bra detta då ja:P

||Speedlimits Are For Pussies||

188 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
Ja ska vi se hur detta går..

188 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
WiiWer skrev:
Ska se närmre på det. Fick bara höra lite snabbt om det för någon timme sedan.
Återkommer med det i helgen när jag är hemma i karlshamn igen.

Tja tja hur ser ut på frånten nu då..
Ha det fint:Dbig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

32 Inlägg
2 april 2009
kommer åka beemer upp till elmia så en spikad samlingsplats och tid för oss som kör från k-hman vore kanon:)

/ [Shörman]

76 Inlägg
2 april 2009
Något nytt om när ni planerar att vara i Värnamo?

Vi från Malmö/Helsingborg stannar till i Värnamo runt 10.15-20 och kör där ifrån 10.25 enligt schemat.
I nuläget är vi 40 bilar från Malmö/Helsingborg och det hade ju inte varit fel att sammanstråla med er "öst-karavan".

Mvh Jimmy

334 Inlägg
2 april 2009
Mr Schnitzer skrev:
Något nytt om när ni planerar att vara i Värnamo?

Vi från Malmö/Helsingborg stannar till i Värnamo runt 10.15-20 och kör där ifrån 10.25 enligt schemat.
I nuläget är vi 40 bilar från Malmö/Helsingborg och det hade ju inte varit fel att sammanstråla med er "öst-karavan".

Mvh Jimmy

Det hade varit nice:), hmm... vet inte riktigt hur lång tid det att köra från ryd till Värnamo, tippa rpå att det kan vara 10-15 mil kanske? skulle samlas i ryd vid 09:30 iaf. Så mycket jag vet.

Mvh Jocke:cool:
Senast redigerat av joxxan (2 april 2009)

Just... Awsome!

30 Inlägg
2 april 2009
Hur många bilar är vi nu???

Livet slutar när kakor slutas tillverkas

Svetsare
210 Inlägg
2 april 2009
verkar itne vara så stort intresse i olofström. ja ska med upp dit på lördagen. men vårat gäng kör nog lite senare. vid 11-12 tiden.  och vi är en 3-4 bilar. men ja ska snacka med dom och se om dom är sugna tongue

188 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
nää det verka helt död här..

334 Inlägg
3 april 2009
zonda skrev:
nää det verka helt död här..

Ja Jefflar olofströmmare wink

Just... Awsome!

188 Inlägg
3 april 2009
Trådstartare
_the_deman_ skrev:
Hur många bilar är vi nu???

Jag vet inte men det verka som om vi ska ta och ha följe med dom från k-hamn kakan..

Hade varit coolt att möta upp dom från HBG Och Malmö. m.m. När dom är i Värnamo eller hur dom är ju rätt många sen ta vi hela gänget..
eller vad säger ni..
Dom ska vara där ca  10.15 enligt deras schema.

Eller vad säger ni

VAG Tekniker
101 Inlägg
4 april 2009
Sry att min replay kom så sent, men fick info idag om folket från karlshamn.
Det sägs nu att dom kör från Karlshamn skulle samlas i Ryd vid 09.30 på lördag.
Sägs fortvarande att det kommer samlas en massa bilar från karlshamn. Mellan 20-50 bilar enligt mina och Shermans källor.
Jag och Sherman kör iallafall från Karlshamn kl 08.00 och fortsätter uppåt genom Ryd upp till Värnamo.
Vår tanke var att vara tidigt i Värnamo och se när bilarna börjar rulla in vid donken / bk.
Kommer bli trafikstockning i Värnamo så lika bra o vara tidiga, samt se när Malmö / Helsingborg folket börjar rulla in smile
Så vad sägs som att vi möts upp i Ryd runt 08.45 tiden och köra upp till Värnamo och se när folket kommer?
Eller så möts vi helt enkelt i Värnamo bara? Vi kommer vara tidiga för vi vill se på när bilarna kommer =P
Senast redigerat av WiiWer (4 april 2009)

32 Inlägg
4 april 2009
wiiwer det stämmer bra det vi lämnar k-hamn runt 8.00 för att fortsätta upp till värnamo blir väl förhoppningsvis en rökis på vägen(A)...*flirt* vi har ju bara planerat in resan efter två bilar om jag fattade det rätt nu ikväll det e jag i en bil och wiiwer i en som lämnar k-hamn tidigt för att inte missa allt folk i värnamo och även då slippa all trafikstockning:D

*let's roll*

/ [Shörman]

188 Inlägg
4 april 2009
Trådstartare
WiiWer skrev:
Sägs fortvarande att det kommer samlas en massa bilar från karlshamn. Mellan 20-50 bilar enligt mina och Shermans källor.
Jag och Sherman kör iallafall från Karlshamn kl 08.00 och fortsätter uppåt genom Ryd upp till Värnamo.
Vår tanke var att vara tidigt i Värnamo och se när bilarna börjar rulla in vid donken / bk.
Kommer bli trafikstockning i Värnamo så lika bra o vara tidiga, samt se när Malmö / Helsingborg folket börjar rulla in smile
Så vad sägs som att vi möts upp i Ryd runt 08.45 tiden och köra upp till Värnamo och se när folket kommer?
Eller så möts vi helt enkelt i Värnamo bara? Vi kommer vara tidiga för vi vill se på när bilarna kommer =P

Ja du det blir bra vi kan mötas ryd vid  8,30 det blir bra vi säger så.. är alla med på det.. vi från olofström ska sammlas där kl  8,30 i ryd.. vid kiosken eller

334 Inlägg
4 april 2009
zonda skrev:
WiiWer skrev:

Ja du det blir bra vi kan mötas ryd vid  8,30 det blir bra vi säger så.. är alla med på det.. vi från olofström ska sammlas där kl  8,30 i ryd.. vid kiosken eller

Låter nice, Kanske glider med måste kolla min "källor" tongue och min "ekonomi" -.-

Just... Awsome!

188 Inlägg
5 april 2009
Trådstartare
joxxan skrev:
zonda skrev:
WiiWer skrev:

Låter nice, Kanske glider med måste kolla min "källor" tongue och min "ekonomi" -.-

ja det är klart att du ska... ska du åka med naj eller

VAG Tekniker
101 Inlägg
5 april 2009
Detta låter bra för min del. Tar ca 2 timmar från Ryd till Värnamo beroende på väder / trafik och hur lagliga folk hade tänkt och vara.
Om inget annat dyker upp så tycker jag vi spikar denna tidpunkt?

Sök