klart som faan du blir klar höjta till om du behöver hjälp....
Tror nog jag ska hinna klart, frågan är bara om man hinner få fälgar tills dess. får slänga på några andra så länge isf
Saker som är kvar är
Tona rutor, fram och dom små bak Tona baklampor Fixa iordning fram och bakstötfångare o lacka dess Lacka sidkjolar Lacka handtag Lacka speglar sätta i förarstolen sätta dit: handtag speglar lister skärmar breddare front,bak o sidkjolar framrutan ska i små rutorna bak ska. alla lister runt fönster osv ska i montera alla små saker, dörrsidor ska i.
Kommer bara på mer o mer desto mer man tänker så nu slutar jag med det ^^ har lite att göra iaf
Har idag vart nere på saab o beställt en jävla massa klipps o liknande som behövs
så har jag satt dit den andra framskärmen o passat in dom så dom sitter bra i alla skarvar o liknande. o sen har de blitt lite små pill. pluggat spolar slangarna i fram o lite så
Här har ni lite bilder på hur den ser ut just nu
känns bra nu när det börjar likna en bil igen. och resultatet blir bara bättre och bättre desto mer man plockar ihop
hoppas jag får klippsen imorn så blir det till att pilla med lister osv igen
Mina klipps som skulle kommit idag har tyvärr inte kommit. Då bud bilen som kommer med delar till saab här i falköping. hade kört av vägen Så saab fick ingen leverans idag alls. Hoppas på att det kommer imorn
Har dock fått mina dioder till dimljusena. Så dom har jag satt i. Kommer bilder på hur dom lyser när jag monterat domljusena på bilen, vilket är ett tag kvar
Suttit o kollat lite på fälgar nu och har hittat en till fälg som jag är intresserad av, nämligen Zito's nya fälg. så nu vet jag inte riktigt vilken jag ska välja, så vilket tycker ni?