3252
Sök

Biltema sänkningssats, för att sänka bilen ännu mer !

106 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Jag har Sänk bil med 4cm och samtidigt byte till hårdare dämpare. Till sommaren har jag tänk mig att  sänka ännu mer men via Biltemas Sänkning sats. Tror ni att det kommer går bra ?, kan ju bara tar bort den till vinter så man får en kör dugligt bil smile.. som grädde på bordet, så är det skit billigt och smidigt dock farligt men det får man på köpet.. smilelol

med lem
1 925 Inlägg
6 februari 2009
jag säger också avråds. inte för att klaga på biltemas produkter men detta är nog det dummaste jag sett.

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

126 Inlägg
6 februari 2009
Köp inte dä. Gjorde jag en gång. å dä va inte bra!

979 Inlägg
2 337 Inlägg
6 februari 2009
Finns ju fjädrar som sänker mer än 40 mm om du inte vill kliva på coil-overs. Att sänka med Biltemakit (som ovan, inget ont om Biltema) är en jävligt dålig idé.
Senast redigerat av Sarge (6 februari 2009)

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
6 februari 2009
jag körde med dom ett år utan problem på min 245 turbo smile å det va konstant hård körning å det höll smile men dom är inga roliga att sätta dit

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

106 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Det är Nog för farligt om man ligge på landsväg i 140km/h under kurva och en av dom låsa up sig och bilen gör en Lite skutt.. att Kapa av fjädring är nog inte så bra hellre inför vinten sad Jaja jag får bara nöjda mig att jag är vid liv.. Tack alla Moderat kan låsa nu.. Stor tack...
Senast redigerat av sselraeF (6 februari 2009)

Sök