3363
Sök

Melodifestivalen 2009

18 Inlägg
17 maj 2009
Norge vann ju bara pga. att killen har sina rötter där borta , alla bidrag utom Island var ju SKIT !!!

2 182 Inlägg
17 maj 2009
För första gången på 3-4 år så kollade jag på eurovision, den första ehh...uttagningen kolla ja på iallfall, titta på Belgiens bidrag sen gick jag, dem kom inte med så ja bojkotta finalen wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
17 maj 2009
Allt det där som kallas melodifestivalen är ruttet...
Det ENDA som var bra var LORDI! det var en klass för sig, riktig schlager!

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Studerande
727 Inlägg
17 maj 2009
Norge äger, älskar låten <3

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
17 maj 2009
Synd att Sverige inte skickade den där tingaling-låten, då hade vi sopat banan med allt och alla tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Supraman
2 300 Inlägg
17 maj 2009
Det som är oroväckande är att ni alla bryr er så mkt om låtarna och vem som vann.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Försöker iaf
1 998 Inlägg
17 maj 2009
JapMax skrev:
21 plats, jävla skämt!

Kollade på youtube precis, låten från Norge va ju värsta skit jag hört tongue
Islandslåten va ju typ kass den med, hon va ju iofs fin o titta på..
Nej jag ska nog fortsätta hålla mig borta från det där evenemanget tongue

Får hålla med dig.
Kollade låtarna på tuben å ingen va direkt bra...

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

78 Inlägg
17 maj 2009
hur i baldersballe kom finland på sistaplats då ? : (  fans en hel drös med sämre låtar ju ? gött att ett nordiskt land vann iaf.

Från dom djupa skogarna i Hedared

STREETRACER
892 Inlägg
17 maj 2009
norge gjorde rätt som vann smile   arash låt va me bra, island va grymt bra, och det va nåt visst med turkiets låt oxå hehe...

allätare??  jaag??   naeee =P

Bmc Crew

4 637 Inlägg
17 maj 2009
Moldaviens låt Hora din moldova eller vad den hetta hade ju den läckraste låttiteln!

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
17 maj 2009
Tycker det slutade helt ok i topp 3, i år tycker jag att det fanns ett par låtar som i vart fall gick att lyssna på till skillnad från tidigare år då man fått ha öronproppar mest hela tin...

Belgien Copycat - Copycat (Helrätt stuk och skön låt)
Tyskland Alex Swings Oscar Sings - Miss Kiss Kiss Bang (Skönt stuk och skön låt)
Norge Alexander Rybak - Fairytale (Rätt bra rakt igenom)
Moldavien Nelly Ciobanu - Hora Din Moldova (Jävla skönt riv även om man inte fattade ett dyft)
Vitryssland Petr Elfimov - Eyes That Never Lie (Gött me lite hårdrock men framträdandet var ju aningen gay)
Ukraina Svetlana Loboda - Be My Valentine (Såg fördjävligt ut men lät ju helt ok)
Azerbaijan Arash - Always (Lät helt ok)
Albanien Kejsi Tola - Carry Me In Your Dreams (Lät helt ok men såg fördjävligt ut)
Sverige Malena Ernman - La Voix (För att vara lite patriot och sedan har den malt sönder en på radio men jag tycker helt klart det är lyssningsbart, framträdandet var i stelaste laget dock)
Senast redigerat av TenZer (17 maj 2009)

Rock'n Roll

1 854 Inlägg
18 maj 2009
Sketstopp24v skrev:
norge gjorde rätt som vann smile   arash låt va me bra, island va grymt bra, och det va nåt visst med turkiets låt oxå hehe...

allätare??  jaag??   naeee =P

Håller med där förutom med turkiet.

Trodde Arash skulle vinna

Sök