Tänkte man skulle dra igång och börja fixa lite med calibran! nu när man börjar få suget att få ut bilen ur garaget.... Bara ekonomi och tiden räcker till. Har juh mycket me familjen och göra nu.. plus en stor lägenhet att renovera..
[]= Ej Börjat [/]= Påbörjat/Inköpt [x] = Klart
Det som skall göras i första hand är:
[x] Lacka reflexrampen [] Lacka Handtagen [/] Nya sidokjolar [x] Nya pedaler [/] Lacka inredning [/] Nya nätgaller [/] Huvförlängare [x] Nya fälga och däck [x] Laga förarstolen [x] Ny överdragklädsel [x] Nya mattor [x] En liten Service
Finns säker lite smått och gott som man kommer på behöver fixas med tiden...
Kommer säker på mer som ska göras under tidens gång men detta är de som skall göras i första hand..
Om ni har några tips eller idéer så är det väldigt välkommet..!
Ja jo kanske de men det finn juh faktiskt en del som fortfarande gillar det.. Jag har la inte tänkt och åka runt me de tänt hela dagarna. Har juh redan ett kit hemma så tänkte jag skulle slänga upp det. sen får man juh se hur de blir...
Ang. reflexrampen tycker jag samma färg som bilen.
Tack tack.. javist är det... Ja tänkte på o lacka den i samma färg men en polare tyckte att den sku bli svart tonad... så jag fick lite beslutsångest...!
Nu har man vare nere i garaget och plockat bort dom plast detaljer som ska lackas.. inredning alltså.. Ska testa me Krom o se hur det blir... skruva även bort reflexrampen så man kan lacka den.. men som vanligt så måste man ju slipa lite först.....
Så du har knåpat ihop en liten tråd också Du får ta med dig lite grejer upp hit och ha plastparty med mig
Ja, jag har juh de... Jo, men måste få tid och ork att dra ner i garaget och skruva bort front,bak spoiler och vingen... men det hinns la me det oxå nån gång.....
Inhandlade nya fälgar te callen igår... de skulle komma i slutet på vackan.. Kommer nog bli så att man syns ute på vägarna i somma iaf.. får ta en del av de man planerat att göra under/efter sommarn...!
Det är ju mysljus nere i det garaget! Dessutom behöver du inte bli störd tack vare den enormt goda radioskuggan Har du fixat fästena till förarstolen ännu?
Det är ju mysljus nere i det garaget! Dessutom behöver du inte bli störd tack vare den enormt goda radioskuggan Har du fixat fästena till förarstolen ännu?
Det händer inte möe me den bilen just nu... Kommer nog inte hända mycket förrens jag får tag på ett bättre garage att hållas i...
Och svar nej fästet har jag inte brytt mej om än....