Har Idag pallat upp volvon.. börjat plocka ner bakaxeln.. En ny ska på med aussie locker diff så hoppas den håller bättre ena framskärmen borttagen även där ska på en ny.. och motor/växellåda på väg ur i veckan : ) så kommer hända en hel del nu .. Hängde på Fronten å testade lite med : )... ny motorhuv ska på snart med : )...
Har idag monterat in en dvd i mittkonsolen.. även gjort plats för dvd-spelaren Håller på att plocka ner m90-lådan+bakaxel också.. Även lite nya mätare i A-stolpen är på G
Idag åkte m90 lådan av : ) Motorn ska snart ur och det nybyggda FT-blocket ska i : ) Ska även lackera motor utrymmet å fräscha upp allting där : ) Temat blir Rött/Svart-motorblock/Crome och Blåeloxerat : ) Ny tryckplatta ska beställas hem : )
lådan borttagen : )
Riktigt Fräsch M90 låda : ) urtrampningslagret ska bytas och lite gumin : )
lite bokstäver till bilen hehe^^ Håller på lite med mätare till A-stolpen : )
hehe
blir 2st mätare i A-stolpen.. Ladd och oljetryck.. en Voltmätare ska in på annat ställe.. de får ni se senare Denna ska glasfiberspacklas ock lackeras m.m. : )
Idag började jag plocka ner motorn så pass mycket jag hann..Lackerade blocket Svart.. blev riktigt bra : ) Imorgon ska motorn ur : ) Har även fått förfrågan att vara med i BlackRacing så e nu medlem där..Får se hur denna klubb står sig : )
Du tar en rör-muff med invändig gänga (finns på de flesta ställer som säljer rördelar.. Sen be nån svarva den till exackt 25mm + 3 hundradelar extra.. sen slår ner den med locktite och det kommer alldrig nånsin läcka
Ögon godis Köpte mig själv en klarröd 940ltt igår. Ska trimmas lite med men inte så här brutalt men det kmr väl spåra ur förr eller senare. Keep up the good work
Ögon godis Köpte mig själv en klarröd 940ltt igår. Ska trimmas lite med men inte så här brutalt men det kmr väl spåra ur förr eller senare. Keep up the good work
Haha tro mig det är svårt att låta bli men tips e å lägga i H-profil köpa en 19T turbo chippa boxarna.. Gröna spridare å mycke ladd kommer väl till vassare bensin pump å lite småsaker med....