Jag tycker du ska ställa ut den e ju skitgrym så kan man få se den på riktigt istället för i photoshop lr garaget
Edit Rätta stället att göra affärer! Bilsport Performance & Custom Motor Show är helt klart rätta mässan att göra bra affärer på under 2009. Med tanke på den rådande ekonomiska situationen är det extra intressant att uppdatera och förbättra sitt nuvarande fordon. Suget efter tillbehör och delar extra stort! Elmia är den självklara mötesplatsen för alla motorintresserade under påskhelgen. De ledande företagen i branschen kommer vara på plats för att visa upp sina senaste nyheter och samtidigt finns möjlighet att sälja produkterna direkt till konsumenterna.
Hög tid att planera ditt mässdeltaghande Genom att finnas med som utställare på Elmia under påsken får företaget en tidig säsongstart som kan bli avgörande för hur bra er försäljning utvecklas under hela året. Ju förr ni hör av er, desto större möjlighet har vi att tillgodose era önskemål om monterplacering
självklart skulle den det. den var ju fet ju. den borde du ställa ut. har du tur så vinner d ett pris då. för typ snyggaste pickisen. om dom har sådant pris där.
Självklart ska du ställa ut! Orka se alla vrålstylade "sportbilar" (Oftast inga motorer som man vill prata om) Cleana o fina bilar ska det vara! Hoppas man får se din bil där!
Vet inte redig vad som är gjort med den, vist att den ser bra ut, men det är ju inte direkt något ovanligt med en pickis som är sänkt och har stora fälgar.. Mitt svar är nej, jag tycker den är lite för vanlig.
Är du goo eller?! Silverado är utställningsklara redan från fabrik. På det sätt du förgyllt din så är har den helt klart en plats på Elmia. Fixxa till den småtråkiga klädeln bara