jadu idag så har man setat på jobbet o haft jävligt boring. sen efter det så har jag setat o klurat på nya baslåds bygget o kommit på hur jag ska göra.... o nu slappar jag bara o längtar tills i helgen
Tja, jobbat under dagen och när man kom hem så slogs datorn på och så loggade man in hit för att se vad man kan låtsas vara duktig på och ge råd. Men nu är det kojdags, natt natt.
Jobbat idag, hämtat dottern från dagis, lagat mat o städat sen bytt handbromsbelägg bak på toyyan, inte lite skit och djävulsskap man fick loss med stålborste och genom att skrapa med en kniv, typ en 2 liters big pack glasspaket med skit. Men nu har man en fungerade handbroms man kan sladda runt lite med igen.
Jag gjort något dumt! Min kompis och jag slog vad om att ingen skulle våga raka huvudet, den som vågade skulle få x antal kronor av den andra. Jag drog hem o rakade av allt. Nästa dag så hade min kompis ej rakat huvudet men betalade mig inte ändå! Så nu sitter jag här och skäms som en hund med rakat huvud och inga pengar!
de va taskigt mot dig juh!!!! Grr ja blir så arg på sånna... ta å sup ner din polare eller nått liknande så rakar du hans huvud å lägger rakhyveln i hans hand å skyll på att han va så full att han ställde sig å raka sin skalle PERFEKT hämd
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare