hej jag har planer på att göra en 3" lmm till min kompis bil men jag e lite osäker på hur man gör så jag tänkte fråga bara hur man gör och om nån kanske har lite bilder att lägga upp på hur det ska se ut! MVH l0las
skaffa ett 3" rör och kapa ett hål, för över elen från den befintliga och limma fast, och sen är det klat:D
oki men nu fick jag reda på att jag måste steg 3 chippa den från viking för annars skulle den få FÖR mycket soppa:S! och nu har jag gröna 968or på bilen!
Ja det är ju ingen mening att göra en större lmm utan att göra någonting annat med bilen^^
jo ja men jag har fått tag på ett steg 3 nu! men vet du om man kan köpa en annan lmm som e 3" orginal utan att behöva göra om orginalet? är inte så haj på detta:P!
Ja det är ju ingen mening att göra en större lmm utan att göra någonting annat med bilen^^
jo ja men jag har fått tag på ett steg 3 nu! men vet du om man kan köpa en annan lmm som e 3" orginal utan att behöva göra om orginalet? är inte så haj på detta:P!
Köp dig en 960 lmm dom är 3" Men dom kostar en del. tror skroten tar ca 2500:- för en sån
Eller så kan du leta runt på blocket efter någon som byggt en 3"´s med samma slutsiffror som du har.
Jag har aldrig byggt fel.
Jag har bara kommit på flera sätt att inte göra det på.
Ja, gärna längre och med ett nät innan så luften fördelas bättre. Vet inte om det gör någon märkbar skillnad men om inte annat så är man ju på den säkra sidan
lånar tråden lite. jag har en volvo 945 ltt-95 som jag har en 16t turbo på och ett trim chip på. vad det är för chip det vet jag inte jag köpte det på tradera.com. så jag undrara om jag kan ha en LMM i 3TUM?????