2866
Sök

Köpråd: Chevrolet c10 pickup -96

38 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
kanske ska byta till mej en cheva c10 men vet inte ett någe om dom, så skulle va skit bra om någon kunde skriva lite. typ om de är svår att sälja dom? hur mycke denna är värd ungefär?? om de är dyra reservdelar? om motorerna ä skit. tacksam för svar smilesmile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/63130/578243_yobdoe.jpg
så ser den ut iaf

Diesel For Life

213 Inlägg
23 februari 2009
FInns inga bättre motorer enligt mig som cheva åkare wink Åker dock lite större(CHEVROLET SILVERADO 2500HD) Men vad ska du byta bort då ? smile

Världen är full av idioter.. Men lustigt nog är dem flesta konstruktörer.
Trafikregler gäller bara på dagen...

38 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
mot min mercedes 116 smile finns bilder på min sida

Diesel For Life

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
24 februari 2009
262an är en bra maskin, 4an vet jag dock inte så mycket om. Det är mycket bil för pengarna och delar finns det som sagt gott om.

Är det en mindre pickup du är ute efter är det en perfekt bil! Är det rwd eller 4x4 i den?

Svårsåld och svårsåld, det är en betydligt mindre marknad för en s10 än t.ex. Volvo 740. Men med rätt pris borde de inte vara något problem att sälja dom. Vidare till rätt pris, de brukar väll ligga från ca 15 000 till dryga 50 000 på blocket beroende på skick, utrustning osv
Senast redigerat av TenZer (24 februari 2009)

Rock'n Roll

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
24 februari 2009
Jänkarbilar finns det hur mycket reservdelar som helst till.

24 februari 2009
klart man ska åka cheva.  synd bara att dom flesta s10or är bensinare annars ä de ju bra bilar

38 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
tack så mycke för svaren!!big_smile då kanske man skulle våga sej på att byta då? om den på bilden är värd runt 15...

Diesel For Life

677 Inlägg
24 februari 2009
jag hade en S10 o jag älskade verkligen bilen, allt rasslade och knackade o slog man lite på instrumentpanelen så.... ja du... men bilen startade alltid i ur o skur och drivlinan var alltid med! iofs så hade jag ombyggt motorrum för jag hade en 454 bb i bilen. Men drivlinan höll för den effekten. Hade den på landet i Ohio och fick känna på diken hela tiden!

Suverän bil

38 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Bergkuist skrev:
jag hade en S10 o jag älskade verkligen bilen, allt rasslade och knackade o slog man lite på instrumentpanelen så.... ja du... men bilen startade alltid i ur o skur och drivlinan var alltid med! iofs så hade jag ombyggt motorrum för jag hade en 454 bb i bilen. Men drivlinan höll för den effekten. Hade den på landet i Ohio och fick känna på diken hela tiden!

Suverän bil

okej okej smile låter ju som de är en rätt så bra bil smile

Diesel For Life

Sök