Camarostuket, eller Chevelle. Bilen är ju trots allt ritad efter Chevelle '66. Sen ett par vita SS ränder på huven och skuffen som dom hade så är det klart! Men sätt dit en Commodoregrill istället. Faktiskt snygga när dom är svartlackade.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Camarostuket, eller Chevelle. Bilen är ju trots allt ritad efter Chevelle '66. Sen ett par vita SS ränder på huven och skuffen som dom hade så är det klart! Men sätt dit en Commodoregrill istället. Faktiskt snygga när dom är svartlackade.
Jasså? Det visste jag inte, då måste jag kika in 66orna Jag funderade faktiskt på ss ränder. Ska skissa lite på det! Får kika in commodoregrillar! //Tobbe
Det finns två saker i världen som luktar fisk - Det ena är fisk... www.rebel-state.com
men det är ju lite av charmen med dem, man vet inte hur länge den ska finnas kvar, en dag när man kommer ut kan det ju vara en hög med rost kvar på marken bara
Nu har jag varit ute och grejat med bilen igen. Tyvärr blir det långt mellan gångerna, när man måste jobba som en idiot. Men här kommer iallafall en liten uppdatering.
Svetsade igen antennhålet på en av skärmarna.
Slipat och klart
Här står bilen lyckligt ovetandes om vad som snart ska hända.
Annan vinkel. Strax ska skärmarna och fronten tas bort för att ersättas av de nya, iordninggjorda.
Grillen borttagen.
Lyktorna borta.
Stötfångaren och skärmarna borta. Såg minst sagt trevligt ut innanför skärmen. Ett decimetertjockt lager av gammal jord och lera. Och under det, några liter rost.
Rost, Rost, Rost. Det tar aldrig slut. Detta kan ju vara en förklaring varför det har läckt in så mycket vatten i kupén.
Det var allt för i dag. Jakten på rosten fortsätter under veckan! Häng med oss då, samma tid och samma kanal!
Det finns två saker i världen som luktar fisk - Det ena är fisk... www.rebel-state.com
grattis, du har just hittat den sanna opeln i ditt liv, det du såg innan var bara en falsk fasad. nu när den visat sitt rätta jag, visst blir du förälskad?
grattis, du har just hittat den sanna opeln i ditt liv, det du såg innan var bara en falsk fasad. nu när den visat sitt rätta jag, visst blir du förälskad?
Haha, javiss. I love it!
Här ska du få en inspirations bild på polarns gamla opel som vi renovera i mitt garage rost lagade och lackade den på ca 1vecka dock så va den fin under bara yt rost på hela bilen dörrar och allt.
det blir bra fortsätt så, jag har en du kan fortsätta med när din är klar
Haha, javisst, det kan jag tro!
dadde skrev:
blir nog grymt bra detta!! enligt mig är du duktig med plåtjobben
Tackar! Man blir ju bättre iallafall. Men det forfarande mycket kvar att lära!
partyvan skrev:
Här ska du få en inspirations bild på polarns gamla opel som vi renovera i mitt garage rost lagade och lackade den på ca 1vecka dock så va den fin under bara yt rost på hela bilen dörrar och allt.
Tackar! Inspiration är alltid kul! Coolt med runda lysen, skulle man fått tag på.