Något som är minst lika udda är att de trots att de "har sex" med sina bilar har valt att kalla de med killnamn.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Första jag tänkte på när jag såg tråden var "den rätte för rosing", hon är ju tillverkad av lika många procent plast som en modern bil, och har ungefär samma intelligens
haha så jävla rätt:lol:
Tror nog en bil har högre IQ än henne om jag ska vara ärlig!
Lyfter en gammal tråd lite... Kom på tal på jobbet idag om den här dokumentären och en av jobbarkompisarna hade missat de så jag undrar om det är nån här som har dokumentären på datorn eller vet var man kan få tag i den? Han bröt nästan ihop stackarn när jag berätta lite om dokumentären så han måste få se den tänkte jag
Första jag tänkte på när jag såg tråden var "den rätte för rosing", hon är ju tillverkad av lika många procent plast som en modern bil, och har ungefär samma intelligens
haha så jävla rätt:lol:
Tror nog en bil har högre IQ än henne om jag ska vara ärlig!
Tja, en modern bil kan upptäcka regn (regnsensor) och massa liknande saker. Nån som vet hur Rosing klarar sig?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.