2908
Sök

ALLA brudar som inte har bil??

52 Inlägg
28 februari 2009
Då kan ju jag som dels är ny här o inte har någon bil upplagd svara....smile
Bil har jag hemma på gatan,en 855 T5 som dock för tillfället inte är i bästa skick,tycker som vissa har förstått inte att det är värt att lägga upp den här då den i princip är helt original bortsett från tonade rutor o lite annan stereoutrustning än vad som kom från fabrik.. Ser inget fel med att regga sig här,bilintresset finns o har gjort det i många år,har även flera vänner här på garaget o jag har kikat in här många gånger under senaste 2 åren..
Nån gång blir nog bilen värd att visas upp eller om jag byter bil,då kommer det finnas bil på min sida..smile

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
MissLee skrev:
Då kan ju jag som dels är ny här o inte har någon bil upplagd svara....smile
Bil har jag hemma på gatan,en 855 T5 som dock för tillfället inte är i bästa skick,tycker som vissa har förstått inte att det är värt att lägga upp den här då den i princip är helt original bortsett från tonade rutor o lite annan stereoutrustning än vad som kom från fabrik.. Ser inget fel med att regga sig här,bilintresset finns o har gjort det i många år,har även flera vänner här på garaget o jag har kikat in här många gånger under senaste 2 åren..
Nån gång blir nog bilen värd att visas upp eller om jag byter bil,då kommer det finnas bil på min sida..smile

alla bilar är värt att lägga upp är ju t5a ladda upp du bara;)!!

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
Lady_Milla skrev:
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla brudar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Hm samma sak som alla killar som inte har bil här troligen haha tongue

jo alltså har nog blivit lite fel när jag skrev texten:/ är ju förstås riktad till dem killar som inte har bil upp laddat också:/ mvh

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
du kan ju inte jämföra bilar med värsting vrålåk på denna sida då är ingen bil värd att lägga upp... bil som bil är det inte så?? så länge den har fyra hjul och rullar framåt kan man väl få kommentarer för den?? mvh

Handlar inte om vilka bilar som är värda att lägga upp. Alla kanske inte vill lägga upp sin bruksbil för de får inte ut nått av nått att ha den upplagd. De är inte intresserade av att få kommentarer, röster m.m eftersom det är deras bruksbil. Är ju faktiskt en hel del bilar som blir låsta av moderatorerna just pga att de är bruksbilar.

Sen är det ju mycket fler killar som är reggade här och inte har skrivit ett ord om sig själva, skrivit en enda kommentar och liknande. Jag har faktiskt aldrig sett en tjej här inne som har lagt upp bild på sig själv i trosor och bh och skrivit SINGEL på sin pres tongue Men förstår ändå din tanke lite...

Even fools they say, can find a way out of the dark.

putte-p
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
Lady_Milla skrev:
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla brudar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Hm samma sak som alla killar som inte har bil här troligen haha tongue

jo alltså har nog blivit lite fel när jag skrev texten:/ är ju förstås riktad till dem killar som inte har bil upp laddat också:/ mvh

Jo, det måste blivit jättefel med tanke på din rubrik...roll

Det är väl kul för både killarna och tjejerna. Tjejerna får bekräftelse och komplimanger. Killarna ser sin chans att fjäska. Det är en winwin situation!

Alecci's fästmö
708 Inlägg
1 mars 2009
Eller så är man intresserad av bilar och så finns det massa bilar här plus ägare som kan svara på frågor tongue haha eller ja nått sånt big_smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Sanizz
1 mars 2009
Varför ens bry sig?

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Sanizz skrev:
Varför ens bry sig?

nja det där var väl inge svar du hade lika gärna kunna strunda i att skriva;) men roligt att höra folks åsikter;) mvh så fortsätt skriva nu!!!

1 814 Inlägg
1 mars 2009
av samma anledning som jag, geniunt bilintresse vågar ajg gissa. fast jag är ju kille tongue

?
1 038 Inlägg
1 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
varför hålla på att posera i trosor och bh och skriva att man är singel vad har det med bilar att göra??

Tycker du om killar  roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Avstängd
519 Inlägg
1 mars 2009
Äh, va fan låt dem lägga ut ;D alltid lika fint o titta på tongue haha elr är de ja som är dum? ;D xD

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Starter
98 Inlägg
1 mars 2009
Finns väl både tjejer o killar som man kan fundera över varför de registrerat sig här.. nakna eller påklädda.. finns många olika anledningar. Detta ämne kan man spekulera i i evigheter.. hmm

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
volvo_nicke3 skrev:
Äh, va fan låt dem lägga ut ;D alltid lika fint o titta på tongue haha elr är de ja som är dum? ;D xD

nja denna tråd var kanske dum att lägga upp?? vem gillar inte halv nakna brudar;)!! mvh

667 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Cerran skrev:
Finns väl både tjejer o killar som man kan fundera över varför de registrerat sig här.. nakna eller påklädda.. finns många olika anledningar. Detta ämne kan man spekulera i i evigheter.. hmm

dem som håller sig aktiva i forum mm.. dem kan väl vara här men vet inte riktigt vad dem andra gör här??hmm skulle vara kul att veta;) mvh

3 059 Inlägg
1 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla tjejer gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Öhh.. pallar inte läsa hela skit-tråden men du är inte så smart va? Fattar inte va du gör här om det stör dig så mycket så du måste skapa en tråd bara för det... Använd bloggen.

Nu kan du skapa en ny tråd där du frågar samma sak om killar.
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla killar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Det är ju som att fråga:
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla killar/tjejer gör här som har 740, tror dem det är någon returbilssida eller??tongue
Senast redigerat av Smajly (1 mars 2009)

1 675 Inlägg
1 mars 2009
Smajly skrev:
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla tjejer gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Öhh.. pallar inte läsa hela skit-tråden men du är inte så smart va? Fattar inte va du gör här om det stör dig så mycket så du måste skapa en tråd bara för det... Använd bloggen.

volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla killar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Det är ju som att fråga:
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla killar/tjejer gör här som har 740, tror dem det är någon returbilssida eller??tongue

va inte så snabb på att slå ner. Vad är BMW förkortning för roll

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Sleeper
3 084 Inlägg
1 mars 2009
volvo_1987 skrev:
Smajly skrev:
volvo_245_racing skrev:

volvo_245_racing skrev:

Det är ju som att fråga:
volvo_245_racing skrev:

Busty mega woman?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

3 059 Inlägg
1 mars 2009
volvo_1987 skrev:
Smajly skrev:
volvo_245_racing skrev:

volvo_245_racing skrev:

Det är ju som att fråga:
volvo_245_racing skrev:

Öhhh.. du fattar inte så bra va?? Det är ingen i tråden som slår ner på något. Det var för att göra en jämförelse.. Det jag skrev har inget att göra med att volvo suger fett eller nått sånt. Lär dig läsa och yttra dig sen..
...Think McFly, THINK !

1 675 Inlägg
1 mars 2009
Smajly skrev:
volvo_1987 skrev:
Smajly skrev:
volvo_245_racing skrev:

volvo_245_racing skrev:

Det är ju som att fråga:

Öhhh.. du fattar inte så bra va?? Det är ingen i tråden som slår ner på något. Det var för att göra en jämförelse.. Det jag skrev har inget att göra med att volvo suger fett eller nått sånt. Lär dig läsa och yttra dig sen..
...Think McFly, THINK !

du tog åt dig i alla fall, va snabb att döma sorry tongue  Men tjejer och bilar går hand i hand. Finns många tjejer/killar som har sidor utan bil men som sysslar/jobbar med fordon och har bilder mm. Men sen finns det tjejer/ killar som tar slisk bilder på sig och lägger upp och inga bilar. Vi vet nog vilka internet sidor såna hör hemma på roll

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

7 100 Inlägg
1 mars 2009
är ni bögar eller?klart de måste finnas brudar här big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sök