2906
Sök

ALLA brudar som inte har bil??

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Danne-M3 skrev:
ellert skrev:
så vitt jag vet så stod det ingenstans när jag registrerade mig att man måste ha en bil, eller har jag fel ? Jag är medlem här av den enkla orsaken att jag älskar bilar och har ett bilintresse. Jag har bilder på mig själv, men jag anser dom inte lättklädda precis. Och dom har jag bara för att man ska kunna se hur jag ser ut. Sen är väl inte det mitt problem om killar har valt att kommentera att jag är söt eller sånt. Och jag är inte heller här för att ragga då jag redan har pojkvän sen flera år tillbaka. Jag har bilder på hans bil/f.d bil för att jag kör dom en hel del jag med.. Hade jag haft råd så hade väl även jag haft en bil. mad

Bryr dig inte om dem, vill dem inte se tjejer så behöver dem inte gå in på en sån avatar smile

kan det vara pojkvän flickvän där tro!!

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
ichibon skrev:
Meeeen... tröttnar ni ALDRIG på den här diskussionen?

Om ni dessa lättklädda brudar inte har ngn bil upplagd och sällan är aktiva i forum osv, HUR kommer ni då in på deras profil? Hur vet ni då ens att de existerar?

Själv har jag aldrig sett ngn medlem som varken har bil eller bilbilder uppladdade men däremot massa halvnakna bilder på sig själva. MEN jag klickar heller aldrig på avatarer med två bröst upp i kameran... Kan det ha ett samband?

är det något jag inte fattat eller kanske aldrig komma fatta:/så är det varför ens skriva en kommentar om man inte ens bryr sig eller tycker den är skit?? svara NU:) mvh

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
3 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
är det något jag inte fattat eller kanske aldrig komma fatta:/så är det varför ens skriva en kommentar om man inte ens bryr sig eller tycker den är skit?? svara NU:) mvh

Alltså jag är ledsen, men jag förstår inte vad du menar?

/ichi

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
3 mars 2009
Danne-M3 skrev:
volvo_245_racing skrev:
(Massa onödig texten hela tråden igenom, bla bla bla...)

Verkar som någon blivit lurad, trott att han ska få se tjejer och så är det killar som har en tjejavatar...

+1 !!!
Senast redigerat av Reeplayed (3 mars 2009)

Even fools they say, can find a way out of the dark.

blacken
3 mars 2009
MEN jag klickar heller aldrig på avatarer med två bröst upp i kameran...

Va!! Gör du inte det?, vad är du för en konstig fågel.. tongue

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
ichibon skrev:
volvo_245_racing skrev:

då var det väl onödigt att du skrev?? mvh

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Reeplayed skrev:
Danne-M3 skrev:
volvo_245_racing skrev:
(Massa onödig texten hela tråden igenom, bla bla bla...)

Verkar som någon blivit lurad, trott att han ska få se tjejer och så är det killar som har en tjejavatar...

+1 !!!

hmm

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
blacken skrev:

alltså man gör väl det:/ men tror det är en het brud med snygg bil:/ också vissar det sig att det bara är en brud med ingen bil:/ mvh

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
3 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
blacken skrev:

alltså man gör väl det:/ men tror det är en het brud med snygg bil:/ också vissar det sig att det bara är en brud med ingen bil:/ mvh

Är det så det är? Du vill hitta en bilintresserad tjej här på garaget men blir besviken när det visar sig att det är en snubbe som har avataren? Det förklarar en del tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
Reeplayed skrev:
volvo_245_racing skrev:
blacken skrev:

Är det så det är? Du vill hitta en bilintresserad tjej här på garaget men blir besviken när det visar sig att det är en snubbe som har avataren? Det förklarar en del tongue

nej alltså:/ det här blev rörigt:/ mvh

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
3 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
ichibon skrev:
volvo_245_racing skrev:

Tänkte du kunde omformulera det dus krev så att det blev korrekt svenska.

/ichi

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
3 mars 2009
blacken skrev:

Haha jag är tjej du vet, kanske förklarar en del.

/ichi

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
ichibon skrev:
volvo_245_racing skrev:
ichibon skrev:

svenska!! tror dem flesta fattade!! men det varför ska man ge kommentarer i ett forum?? när man INTE gillar tråden tycker den är skit och att den ska läggas ner.. fattar du?? mvh

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
3 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
ichibon skrev:
volvo_245_racing skrev:

svenska!! tror dem flesta fattade!! men det varför ska man ge kommentarer i ett forum?? när man INTE gillar tråden tycker den är skit och att den ska läggas ner.. fattar du?? mvh

Jag vet inte vems inlägg du har läst men inte var det mitt iaf. Har aldrig skrivit att tråden är skit och ska läggas ner.

/ichi

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
ichibon skrev:
volvo_245_racing skrev:
ichibon skrev:

Jag vet inte vems inlägg du har läst men inte var det mitt iaf. Har aldrig skrivit att tråden är skit och ska läggas ner.

det skrev jag inte utan jag undrar varför folk gör så att dem skriver när dem inte ens gillar tråden!!?? skrev aldrig att du hade gjort utan var bara ett upplägg på forumet från mig;)!! mvh

12 086 Inlägg
3 mars 2009
lol asså vad i helvete, lås den här skittråden nu pronto!

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
3 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
det skrev jag inte utan jag undrar varför folk gör så att dem skriver när dem inte ens gillar tråden!!?? skrev aldrig att du hade gjort utan var bara ett upplägg på forumet från mig;)!! mvh

Aha, nu blev det lite klarare.
Men lägger man upp en tråd till diskussion på ett forum får man väl räkna med inlägg även från dem som inte gillar tråden.
Sen om du använder lite färre utrops- och frågetecken uppfattas du inte som arg eller irriterad i onödan.

/ichi

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
JapMax skrev:

alltså vad är det här?? lås tråden lås tråden dras inte till såna här trådar om du inte tål läsningen..hmm eller har jag fel??

667 Inlägg
3 mars 2009
Trådstartare
ichibon skrev:
volvo_245_racing skrev:

Aha, nu blev det lite klarare.
Men lägger man upp en tråd till diskussion på ett forum får man väl räkna med inlägg även från dem som inte gillar tråden.
Sen om du använder lite färre utrops- och frågetecken uppfattas du inte som arg eller irriterad i onödan.

aha okej jaggör så att jag använder punkt eller komma tecken istället så kanske folk förstår ändå:D mvh:cool:

12 086 Inlägg
3 mars 2009
volvo_245_racing skrev:
JapMax skrev:

alltså vad är det här?? lås tråden lås tråden dras inte till såna här trådar om du inte tål läsningen..hmm eller har jag fel??

du glömde mvh hahaha

Sök