3242
Sök

Korvkioskdunk de lux! Är det något att ha?

10 287 Inlägg
6 mars 2009
-or , dvs moderat or.

Dvs en low-life som mig tex.

Göran
Moderator

Freddeponken skrev:
Moderat? Blanda inte in politik är du snäll!

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

2 914 Inlägg
6 mars 2009
Audion skrev:
Men jag går i 2:an på gymnasiet o ska ha det här som projekt arbete. och eftersom jag inte har ngn annan inkmost än studiebidrag så blir det inte så mycket "pengar som skräpar" men jag har 2,600:- typ att lägga på den elektroniska biten och själva lådan blir jag sponsrad big_smile . så det bästa ni kan hitta för 2,600! antingen 2 medelbasar eller 1 stor! det är "dunket" jag vill ha big_smile

okej men du då råder jag dig till att köpa det paketet som jag sa smile det är ett prisvärt (enligt vad papprerna säger) men driv endast en bas på 12" inte mer smile det röstar jag på smile

10 287 Inlägg
6 mars 2009
PÅ förekommen anldening då - sluta att fjanta er.

Göran
Moderatoe

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Der Dildo-dirigent aus Dortmund
55 Inlägg
6 mars 2009
mutant e skit enligt mig, basarna blåste jag o en polare mest för skoj skull med ett något överdimensionerat monosteg då poppa dom rätt ordentligt en gång sen aldrig mer tongue o steget dög som dörrstopp ett bra tag tills jag o en polare va på jakt efter ett motstånd o började operera i steget på jakt efter de, men vi fick ge upp.. för de kunde inte ställa upp där heller tongue

///M - the most powerful letter

2 914 Inlägg
6 mars 2009
Freddeponken skrev:
kalle_kalle skrev:
sluta vara oseriösa ni som inte har nåt bättre för er än att kommentera roger pontare skriv in er i hans hemsida och skriv om honom där eller nåt!!!!!!! om ni inte slutar kommer jag säga till någon moderat eller någonting!!!
här snackar vi om ett i mina ögon dåligt köp (dvs 4 st 12")
köp det jag tipsade om istället mkt bättre pris på bättre grejjer!!!

Moderat? Blanda inte in politik är du snäll!

sorry my bad (A)
ändrat nu smile är totalt ointresserad av politik så det var inte därför (A)

406 Inlägg
6 mars 2009
Vilken bil ska det sitta i?? Och hur ser resten av systemet ut?

Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren....

134 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Golf IV.  vetefan vad jag ska säga om huvudenheten, det står 40w x 4 på den bland annat. Alpine CDE-7854R

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
6 mars 2009
Som vanligt en jävla massa kommentarer utan innehåll från förståsigpåare.
Hur många som har kommenterat här har någon egentlig erfarenhet igentligen..
Att läsa sig till saker på nätet är inte samma sak som att ha testat och vet hur saker funkar.

Mutant är INTE skit sett till vad man får för pengarna är det extremt prisvärt.

Jag kan hålla med om att dom paketen är underspecade i effekt.
Men så kostar dom ju oxå kaffepengar.

Deluxpaketet kommer fungera kanon.
Och kör du med endast 2 av basarna i en bra uträknad portad låda kommer du va långt ifrån missnöjd.
4 basar kommer oxå att fungera men jag skulle spara 2 och sen kräma järnet så har man 2 i reserv wink

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

406 Inlägg
6 mars 2009
BMTech skrev:
Att läsa sig till saker på nätet är inte samma sak som att ha testat och vet hur saker funkar.

Och kör du med endast 2 av basarna i en bra uträknad portad låda kommer du va långt ifrån missnöjd.
4 basar kommer oxå att fungera men jag skulle spara 2 och sen kräma järnet så har man 2 i reserv wink

Då är vi ju inne på samma spår.............

134 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
BMTech skrev:

Så om jag köper delux, kopplat bara in 2 av dom bryggat? och har 2 i reserv till tex om något går sönder.... eller datorn wink Så det är prisvärt ialla fall då?

4 005 Inlägg
6 mars 2009
Varför inte köpa en 2x12"?

Jag köpte en GAS 2x12 + rätt ok slutsteg på paketpris 2299kr på BRL, rätt ok pris för mkt dunk!

Dvs om du ska ha korvkioskdunk. smile

2 009 Inlägg
6 mars 2009
Audion skrev:
BMTech skrev:

Så om jag köper delux, kopplat bara in 2 av dom bryggat? och har 2 i reserv till tex om något går sönder.... eller datorn wink Så det är prisvärt ialla fall då?

Japp fortfarande billigt..

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

406 Inlägg
6 mars 2009
Audion skrev:
BMTech skrev:

Alla har vi olika meningar.........jag tror du blir nöjd, men kom ihåg att inte snåla med strömkablar osv.
Av egen erfarenhet så vet jag att det dunkar på bra med "bara" 2st 12:or i en golf...........och vad man har läst så är väl mutant ett av dom vettigaste lågprisalternativen. Som sagt, se bara till att lådan blir rätt byggd......

21 761 Inlägg
6 mars 2009
Är det någon som vet helt säkert ifall de har skrivit fel modellnamn på basarna i dessa paket?

Jag hittar inte några basar som heter NW1007/NW1207, inte på nätet eller Mutants hemsida heller, däremot finns ju MT1007/MT1207.

406 Inlägg
6 mars 2009
Drönirettab skrev:
Är det någon som vet helt säkert ifall de har skrivit fel modellnamn på basarna i dessa paket?

Jag hittar inte några basar som heter NW1007/NW1207, inte på nätet eller Mutants hemsida heller, däremot finns ju MT1007/MT1207.

Njae känns som felskrivning från deras sida.....bilderna visar MT 1007 o MT 1207 iaf.

2 009 Inlägg
6 mars 2009
Drönirettab skrev:

Om jag inte är helt fel ute hette dom NW innan men bytte namn till MT i vilket fall så är det exakt samma basar.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

134 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
linuslinje skrev:
Varför inte köpa en 2x12"?

Jag köpte en GAS 2x12 + rätt ok slutsteg på paketpris 2299kr på BRL, rätt ok pris för mkt dunk!

Dvs om du ska ha korvkioskdunk. smile

Har du något modell nummer på dom? om dom är bättre än 2 mutant då alltså. ju billigare desto bättre cool

2 009 Inlägg
6 mars 2009
Ska du ha ett billigt superpaket så skulle jag kört på detta istället.
http://www.ljudstudion.se/ShowProduct.aspx?prodid=2451
Visst 3500:- men det är ruskigt mycke prestanda för pengarna.
Har själv alla dom sakerna och dom spelar kalasbra.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

21 761 Inlägg
6 mars 2009
BMTech skrev:
Om jag inte är helt fel ute hette dom NW innan men bytte namn till MT i vilket fall så är det exakt samma basar.

Aha, på så sätt. smile

Tänkte kika på eventuellt lådförslag till dem, men får se vad trådskaparen bestämmer sig för några basar.

134 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
BMTech skrev:
Ska du ha ett billigt superpaket så skulle jag kört på detta istället.
http://www.ljudstudion.se/ShowProduct.aspx?prodid=2451
Visst 3500:- men det är ruskigt mycke prestanda för pengarna.
Har själv alla dom sakerna och dom spelar kalasbra.

Ja det ser fint ut big_smile  Men fortfarande för dyrt :S

Sök