Snygg bil, använde du bara biltemas färger när du lackade fälgarna eller? om inte så är det nog därför färgen reste sig, har också råkat ut för det när jag har blandat olika märken med biltemas färger
Snygg bil, använde du bara biltemas färger när du lackade fälgarna eller? om inte så är det nog därför färgen reste sig, har också råkat ut för det när jag har blandat olika märken med biltemas färger
synd med bilen
Tack! Det reste sig säkerligen för att jag blandade, biltemas klarlack var så väldigt matt så därför bytte jag märke på den. Sedan reste sig även den silvriga färgen på biltemas primer, jag tror det beror på att man får lägga många tunna lager. Då reste de sig inte för oss nu iaf.
Nu när bilen ändå står på verkstad började jag fixa med fälgen så den ska va klar när bilen kommer hem igen
Igår maskerade jag upp fälgen som ska lackas om. Sedan började jag med att slipa där det behöver spacklas. Sedan fick jag även lagt på ett lager spackel och det ska nu slipas, får se när jag hinner med det!
Hur kan hjulet bara trilla av? Bultarna som gått mitt av eller har alla gängat ut sig samtidigt? :S Plockar av mina däck ofta på bilen men har aldrig märkt att ngn skruv har suttit löst lr dyligt efter en åktur. Koppar pasta och ett ordentligt spärrhandtag sen sitter dom som berget. Efter spänner aldrig men kanske skulle börjat med de nu
Grymt tråkigt iaf när sådant händer :S sörjer med dig.
Jag har även bestämt mig för att försöka få till ett Twinpipe bygge på bilen!
Nice
Surt som fasen det som hände med bilen. Var det mycket som fick stryk eller är det bara skärmen som fick en smäll? Tänkte hur skivor m.m. ser ut.
Såg även att du tänkte byta framlampor, snacka vi om faceliftslampor, R-lampor eller något annat?
Ja det kan nog bli bra
Skivan tror jag har klarat sig helt, den gick o snurra när bilen stog nere på backen iaf, jag har inte märkt några obalnser när jag körde hem bilen och sen till verkstaden.. ca 3 mil.
Det är ett par av USA-modell med silverlackade insatser. Alltså den gamla modellen, inga klarglas. Volvo_emil köper jag dom av
Hur kan hjulet bara trilla av? Bultarna som gått mitt av eller har alla gängat ut sig samtidigt? :S Plockar av mina däck ofta på bilen men har aldrig märkt att ngn skruv har suttit löst lr dyligt efter en åktur. Koppar pasta och ett ordentligt spärrhandtag sen sitter dom som berget. Efter spänner aldrig men kanske skulle börjat med de nu
Grymt tråkigt iaf när sådant händer :S sörjer med dig.
De hade gängat ur sig, tyckte jag drog tillräckligt men tydligen inte :S
Jag har även bestämt mig för att försöka få till ett Twinpipe bygge på bilen!
Nice
Surt som fasen det som hände med bilen. Var det mycket som fick stryk eller är det bara skärmen som fick en smäll? Tänkte hur skivor m.m. ser ut.
Såg även att du tänkte byta framlampor, snacka vi om faceliftslampor, R-lampor eller något annat?
Ja det kan nog bli bra
Skivan tror jag har klarat sig helt, den gick o snurra när bilen stog nere på backen iaf, jag har inte märkt några obalnser när jag körde hem bilen och sen till verkstaden.. ca 3 mil.
Det är ett par av USA-modell med silverlackade insatser. Alltså den gamla modellen, inga klarglas. Volvo_emil köper jag dom av
Tack // Fredrik
Ok, då vet jag hur de ser ut. Kommer bli kanoners
Ska ha sälja dem han har på sin bil eller är det ett par extra?
Ja det kan nog bli bra
Tack // Fredrik
Han ska ha på ett par facelift. Så han säljer dom han har på
Tack // Fredrik
Han ska ha på ett par facelift. Så han säljer dom han har på
Ok, kommer passa bra i vilket fall När blir det montering av dessa?