Sienis - Phinary, Sesto Sento - Sesto Dance och Space Buddah - No Shields är väl det enda man nånsin skulle kunna behöva. Så nu behöver du inte leta mer.
-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Satan vilken klassiker, man blir ju lite nostalgisk
Tyckte det var lite tråkigt ändå om man ser till melodifestivalen exempelvis. Låten har varit hur bra som helst anser jag, många andra "ush gammal, blä, nej..." men så fort den där (ursäkta uttrycket) fjollan Björn går upp o dansar runt till den låten ja då blir den populär och folk tror att den är ny Det va lite roligt.... Ush o blä, nu har jag gjort mitt sämsta inlägg på g.org:cool:
Mike_200sx skrev:
Finns nog bara ett svar!
RADIOSEVEN
Word! Men om man är beredd att betala så kan jag mycket väl rekommendera DI.FM eftersom Radioseven har radiopratare, visst, Gabbe är asskön men resten vetefan..... Dess utom sänder Radioseven bara i 128kbit och DI.FM sänder 192kbit till sina premium-medlemmar. Är själv prem och njuter av go musik varje dag