Hej! Nu är det så att det har stått en Gul Dodge Dart GT hardtop 66a i ett bra tag här. Namnger ej ort eller plats! Kan säga att bilen är orörd! Den står på ett bilsläp o där har den stått o stått nu! Har även kollat upp ägaren o han ska Tydligen leva i Linköping ( Närmare 27 mil härifrån ) Bilen har varit avställd sedan 2004! Varför jag egentligen bryr mig om bilen är för att platsen där bilen står är ett Pundarställe & såpas fin bil! Bilen är som sagt orörd Fortfarande efter dessa år!
Ska man försöka få tag i killen kanske ? Är bilen stulen ? Har killen dött ? Whatever. hur skulle ni gjort?
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (19 mars 2009)
Mjoo försökt kolla runt ang ägaren. Men han finns varken på Eniro, Ingen på plats vet ens vem som äger bilen , Verkar vara en ghost . Men kanske skall kolla med polis imorgon.
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (19 mars 2009)
slå reg nr på vägvärket om den e stulen så står det där i sökresultatet.
hm okej. Den verkar inte vara stulen då i alla fall. Men tycker det är väldigt lustigt att man bara dumpar en sådan bil bara sådär :S Men skall höra med polis imorgon
Polisen kanske bryr sig där nere ! Här i Sandviken skiter polisen i stulna bilar ! Har ringt kanske 5 ggr om stulna bilar jag hittat när jag har varit ute med hunden och det enda dom gör är att ringa markägaren ? Dom vägrade ringa till bilägarna :-(
Mjoo dom bryr sig här. Har ringt in innan! Dock han jag ej med idag. Vart i garaget heeela dagen lång idag o druckit maassa goa iskalla lapin kulta såå Men ska ringa imogon så ska vi få veta vad som hänt med den pärlan!!