haagi skrev:
Så här ligger det till kära medlemmar!!
På lördag kommer vi att stå i malmö med ett bord där ni skriver på lappar och får info av mig. .medlemskapet kostar 80kr för 1år alltså 6,60kr i månaden (Detta låga priset är för att jag inte har något intresse av att känna pengar. . . att ha roligt och skaffa nya vänner på vägen betyder mer) och på söndag gör vi samma sak fast i löddeköpinge. . . för mer exakt information skicka pm. . . ps ni måste stå med i min vip lista eller så kan ni komma ditt men med kravet att det finns någon från listan som kan gå i god för dig
. . .
MVH
XSC MK
Haagi
(lite skvaller!! Hemsidan har börjat att skapas
)
Vill bara lägga in ytterligare ett påpekande att det är ett bra initiativ. Lite andra tankar;
Om det inte finns några direkta utgifter, så kan medlemspengarna skänkas till ett ändamål för att visa att det är en klubb som har ett intresse av att hålla god nivå. Bjud in polisen på en träff och bjud på fika, som ett exempel av flera. På det sättet lyfts ämnet till andra än bara oss som har intresset.
Jag hade omgående skrivit till mig på listan bara pga. idén. Men då jag inte kommer med i listan pga. 'okändheten' så kan jag ändå anse att det är det andra initiativet på mycket kort tid (Trelleborgs projektet är det andra) som har stor potential. Använd detta/dessa tillfällen för att visa politiker och myndigheter att inte dra alla över en kam!
(Lite luddigt kanske, hoppas budskapet gick hem!
)
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)