2960
Sök

....

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
16 april 2009
MrJam, det du säger där hade varit en perfekt Ide. Vilket hade funkat men sen frågan är - hade polisen kommit till mötet? Hmm!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
16 april 2009
MrJAM skrev:
haagi skrev:
Så här ligger det till kära medlemmar!!

På lördag kommer vi att stå i malmö med ett bord där ni skriver på lappar och får info av mig. .medlemskapet kostar 80kr för 1år alltså 6,60kr i månaden  (Detta låga priset är för att jag inte har något intresse av att känna pengar. . . att ha roligt och skaffa nya vänner på vägen betyder mer) och på söndag gör vi samma sak fast i löddeköpinge. . . för mer exakt information skicka pm. . . ps ni måste stå med i min vip lista eller så kan ni komma ditt men med kravet att det finns någon från listan som kan gå i god för dig smile. . .

MVH
XSC MK
Haagi

(lite skvaller!! Hemsidan har börjat att skapas smile )

Men då jag inte kommer med i listan pga. 'okändheten' så

Du är väl ändå inte okänd heller .. Bort med ? på han, jag går i god för Sjöbo-bon wink

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
16 april 2009
alla i sjöbo passa på , (A)

Jill går i god för er! tongue

4 418 Inlägg
16 april 2009
emijl skrev:
alla i sjöbo passa på , (A)

Jill går i god för er! tongue

Ja den "hålan" är ju inte allt för stor tongue man träffas på torget, hänger lite ... när det är snö så sladdar man i industriorådet ... Ja, det var väl allt wink

1 464 Inlägg
16 april 2009
emijl skrev:
MrJam, det du säger där hade varit en perfekt Ide. Vilket hade funkat men sen frågan är - hade polisen kommit till mötet? Hmm!

Ja, det där är faktiskt inte helt omöjlig. Jag har nästan dagligen i två veckor pratat med flera olika instanser inom den myndigheten, mest trafikpolisernas avdelning, och jag personligen upplever det som om det finns en stor del av folket där som förstår 'oss'.

En hel del av 'de där' har faktiskt ett stort förstående för korrekthet och tycker det är synd att vissa stör.

Nu har jag mest nummer till vettigt folk i Kristianstad, så det kanske inte är aktuellt i detta fallet, men det finns helt klart OK folk. Nu är ju inte jag allsmäktig inom fallet wink men personligen känns det intressant om ytterligare något kan växa ur dessa två briljanta idéer.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
16 april 2009
Mrjam, Haagi är inte omöljig ska du se ! big_smile du har min röst med ;D

1 464 Inlägg
16 april 2009
Jill skrev:
MrJAM skrev:
Men då jag inte kommer med i listan pga. 'okändheten' så

Du är väl ändå inte okänd heller .. Bort med ? på han, jag går i god för Sjöbo-bon wink

Jag tackar för det där!

Men mjo, nog är jag okänd  i sammanhanget. Jag har ju inte börjat dyka upp och engagera mig förrän det senaste året så man är ju inte i 'gräddfilen' som många andra här. wink

Edit: Och jag behöver ju inte vara på en lista för att tycka till om bra idéer och påminna folk att försöka hjälpa till att påverka omvärlden heller. cool
Som sagt, ta tillvara på tillfällena. Jag ska prata med farbror Blå  imorrn om detta, då de (väl) garanterat dyker upp på Elgiganten. Om det låter som en god idé vill säga!
Senast redigerat av MrJAM (16 april 2009)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

cnc-operatör
23 Inlägg
16 april 2009
dom sakerna MrJAM skiver är sjukt bra saker fast jag inte vet vem killen är:P mycket förnuftiga saker bla:) beröm till dig för dina bra idér.smile tummen upp för han:)

8 Inlägg
16 april 2009
Någon som ska till lödde i dag?

1 513 Inlägg
16 april 2009
jag måste bara påpeka vem fan e de som har så jävla ont av att man har en bil som e lite olik alla andra biljävlar för nu har våra komisar billiggisterna spridits till trelleborg å repat taket å vä sidan på min bil inatt!!!!!! tror fan snart någon kommer bli avrättad om inte detta slutar!! kommer få anfall snart!!!

47 Inlägg
16 april 2009
Blir ingen lödde för mig ikväll sad
men ta gärna lite bilder tongue så man inte missar allt wink
blir till att beställa steg 3 till bilen idag tongue

514 Inlägg
16 april 2009
Bullet--- skrev:
samkörning från Donkan i jägers vid 19.30-19.45.typ.
nån mer som e sugen??

kommer dit smile
Senast redigerat av DeFlo (16 april 2009)

BMW = Bil Med Wasakredit

905 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
Tyson_ skrev:
Är det för sent att anmäla sig ?

MVH

självklart inte!!!

905 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
MrJAM skrev:
haagi skrev:
Så här ligger det till kära medlemmar!!

På lördag kommer vi att stå i malmö med ett bord där ni skriver på lappar och får info av mig. .medlemskapet kostar 80kr för 1år alltså 6,60kr i månaden  (Detta låga priset är för att jag inte har något intresse av att känna pengar. . . att ha roligt och skaffa nya vänner på vägen betyder mer) och på söndag gör vi samma sak fast i löddeköpinge. . . för mer exakt information skicka pm. . . ps ni måste stå med i min vip lista eller så kan ni komma ditt men med kravet att det finns någon från listan som kan gå i god för dig smile. . .

MVH
XSC MK
Haagi

(lite skvaller!! Hemsidan har börjat att skapas smile )

Vill bara lägga in ytterligare ett påpekande att det är ett bra initiativ. Lite andra tankar;

Om det inte finns några direkta utgifter, så kan medlemspengarna skänkas till ett ändamål för att visa att det är en klubb som har ett intresse av att hålla god nivå. Bjud in polisen på en träff och bjud på fika, som ett exempel av flera. På det sättet lyfts ämnet till andra än bara oss som har intresset.

Jag hade omgående skrivit till mig på listan bara pga. idén. Men då jag inte kommer med i listan pga. 'okändheten' så kan jag ändå anse att det är det andra initiativet på mycket kort tid (Trelleborgs projektet är det andra) som har stor potential. Använd detta/dessa tillfällen för att visa politiker och myndigheter att inte dra alla över en kam!

(Lite luddigt kanske, hoppas budskapet gick hem! wink)

HAHA...det är faktiskt med på agendan. . har en nära vän som jobbar som polis som jag tänkte bjuda in. . . vill inte slänga ut alla idéer direkt smile. . . ps det finns direkta utgifter... vi är en ideell organisation. . planen är att skaffa ett klubbhus i framtiden vilket inte är helt gratis. Dessutom kostar försäkringar en hel del på evenemangsdagar. Samt nödvändig utrustning som krävs av motorsportsförsäkringen samt polisen för att kunna få tillstånd!!. Listan kan göras lång på utgifter. . .

MVH
XSC MK
Haagi
Senast redigerat av haagi (16 april 2009)

905 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
TJA!!

Vi har väldigt mycket att göra denna helgen med klubben osv. . . men tänkte slänga ut en träff på lördagskvällen för de som inte hinner ta medlemskap.+lite skoj smile (Skicka pm vid intresse). . . plus detta har vi ju träffar på lördag vid förmiddag och på söndag förrmidag i Löddeköpinge. . .

MVH
XSC MK
Haagi och company
Senast redigerat av haagi (16 april 2009)

4 418 Inlägg
16 april 2009
haagi skrev:
TJA!!

Vi har väldigt mycket att göra denna helgen med klubben osv. . . men tänkte slänga ut en träff på lördagskvällen för de som inte hinner ta medlemskap.+lite skoj smile (Skicka pm vid intresse). . . plus detta har vi ju träffar på lördag vid förmiddag och på söndag förrmidag i Löddeköpinge. . .

MVH
XSC MK
Haagi och company

Men asså. 2 träffar på lördag och en på söndag...

Nu börjar det kännas som att det blir lite fööööör mycket.
Kan du inte iaf satsa på EN per dag hmm

7 Inlägg
16 april 2009
Tja! Här e en saab som vill vara med och leka! smile Joinar gärna klubben.

67 Inlägg
16 april 2009
tänkte bara, dela mina åsikter kring ämnet....
bra initiativ, verkligen, alltid kul o se folk som engagerar sig lite extra, så cred till haagi med flera som är inblandade...
tänkte dock bara fråga lite löst kring hur man blir "medlem"...

haagi skriver lite kring biten att folk som ska va medlemer ska bli godkända...det  är väl i sig inget konstigt med det, men vilka är kriterierna?...
träffa nytt folk som delar samma intresse är bra, men hur kan "nytt" folk (aka, folk som inte känner haagi eller andra redan godkända medlemar) bli godkända? är det endast genom någon redan godkänd medlems rekomendation, då är väl chansen för att träffa "nytt" folk ganska obefintlig?.....

jag hade mer än gärna varit delaktig i en klubb som den här...men hur blir man godkänd....jag känner ju ingen här inne privat som kan gå i god för mig.

det kanske krävs speciell bil eller styling eller något annat?...
hur det än är, så anmäler jag intresse. har även skickat ett pm till haagi, så får väl hoppas på det bästa...

155 Inlägg
17 april 2009
evo_krolle skrev:
jag måste bara påpeka vem fan e de som har så jävla ont av att man har en bil som e lite olik alla andra biljävlar för nu har våra komisar billiggisterna spridits till trelleborg å repat taket å vä sidan på min bil inatt!!!!!! tror fan snart någon kommer bli avrättad om inte detta slutar!! kommer få anfall snart!!!

Mycket tråkigt o höra, vet du vem/vilka det kan vara ?? Behöver du hjälp med ngt så är det bara o hojta till !!!!

Smaka fäste !!!

480 Inlägg
17 april 2009
BlackEagle skrev:
evo_krolle skrev:

Mycket tråkigt o höra, vet du vem/vilka det kan vara ?? Behöver du hjälp med ngt så är det bara o hojta till !!!!

beklagar, samma hgär, beghöver du hjälp så hör av dig

Sök