3187
Sök

....

1 464 Inlägg
17 april 2009
haagi skrev:
HAHA...det är faktiskt med på agendan. . har en nära vän som jobbar som polis som jag tänkte bjuda in. . . vill inte slänga ut alla idéer direkt smile. . . ps det finns direkta utgifter... vi är en ideell organisation. . planen är att skaffa ett klubbhus i framtiden vilket inte är helt gratis. Dessutom kostar försäkringar en hel del på evenemangsdagar. Samt nödvändig utrustning som krävs av motorsportsförsäkringen samt polisen för att kunna få tillstånd!!. Listan kan göras lång på utgifter. . .

Trevligt! Ja, jag menar inte att det INTE finns utgifter, så långt är jag med. lol
Jag syftade mer på att det säkert blir över till 'kaffe och kaka'. Som sagt kommer jag att fråga en vanlig patrullerande konstapel idag på eget bevåg, mest för att plantera ett frö. Har ändå lite annat att fråga ang. hur deras sätt att se på läget, främst då i Ystad (och Världens Ände, för de som vet var det är).

K9 skrev:
[...]
haagi skriver lite kring biten att folk som ska va medlemer ska bli godkända...det  är väl i sig inget konstigt med det, men vilka är kriterierna?...
[...]
det kanske krävs speciell bil eller styling eller något annat?...
[...]

Fler personliga tankar;
Ja, det där är lite luddigt. Och bara för att min bil klassats in under styling och jag är (om jag får säga det själv wink) hjälpsam och trevlig så innebär det ju inte per se att jag inte kör eller beter sig mig en mupp bakom ratten. Det är ju ett problem som gjort att detta skapats om jag förstår det rätt; att folk inte kan hantera sinnesnärvaron på träffarna.

Tanken är väl att man helt enkelt får skapa sig ett namn? Vill man inte visa upp sin bil mer än på detta 'slutna' sätt så förstår jag att det är problem, men annars så får man närvara på ett par av de andra ofantligt många träffar vi Skåningar har, prata med haagi m.fl. i 'innelistan' ovan.

Att träffa nytt folk är inget hinder direkt i mina ögon och det är väl inte direkt panik att bli medlem i denna klubben 'omfg-måstegöradetnununu'? Tanken är väl att klubben ska finnas ett tag ändå...

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

643 Inlägg
17 april 2009
haagi skrev:
HAHA...det är faktiskt med på agendan. . har en nära vän som jobbar som polis som jag tänkte bjuda in. . . vill inte slänga ut alla idéer direkt smile. . . ps det finns direkta utgifter... vi är en ideell organisation. . planen är att skaffa ett klubbhus i framtiden vilket inte är helt gratis. Dessutom kostar försäkringar en hel del på evenemangsdagar. Samt nödvändig utrustning som krävs av motorsportsförsäkringen samt polisen för att kunna få tillstånd!!. Listan kan göras lång på utgifter. . .

MVH
XSC MK
Haagi

Pengar är väll inte direkt ngt problem? här finns nog en hel del folk som kan hjälpa till med den biten för att få ngn stans att vara utan att få sin bil pajad eller utspejad utav ngn mupp som inte fattar vad som är mitt och ditt. smile.

Sen ang ert sätt att bli medlem är väll lite väll strikt? Jag menar räcker väll man kommer det och skriver in sig som medlem och betalar summan, borde väll räcka som "seriöst" ?? Många har nog nyss börjat "hänga" runder på träffar mm och är inte inne i svängarna riktigt som MrJAM sa innan.  smile
Senast redigerat av Evets (17 april 2009)

1 464 Inlägg
17 april 2009
Evets skrev:
Sen ang ert sätt att bli medlem är väll lite väll strikt? Jag menar räcker väll man kommer det och skriver in sig som medlem och betalar summan, borde väll räcka som "seriöst" ?? Många har nog nyss börjat "hänga" runder på träffar mm och är inte inne i svängarna riktigt som MrJAM sa innan.  smile

Mjae, just det där vet jag inte om det skulle fungera. Om jag vill stjäla en EVO/Subaru vinge så är 80:-/år ganska billigt att betala för att kunna komma på en träff och 'syna marknaden'.

'Gå i god för någon annan'-sättet må vara lätt diskriminerande och orättvist om uttrycket tillåts, men det känns som om haagi är på rätt spår trots allt.

Nu säger jag inte att skit kan ske ändå då det givetvis inte finns garantier för någonting, men... Det förhindrar iallafall de spontana raggarkörningarna och andra miffos som glider genom en samling enbart för att förstöra/skriva ner nummer...

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

119 Inlägg
17 april 2009
JenzaN skrev:
Tja! Här e en saab som vill vara med och leka! smile Joinar gärna klubben.

han är helt klart godkänd!!!! smile

True love never ends!

CNC-Operatör
90 Inlägg
17 april 2009
eksten skrev:
BlackEagle skrev:
evo_krolle skrev:
jag måste bara påpeka vem fan e de som har så jävla ont av att man har en bil som e lite olik alla andra biljävlar för nu har våra komisar billiggisterna spridits till trelleborg å repat taket å vä sidan på min bil inatt!!!!!! tror fan snart någon kommer bli avrättad om inte detta slutar!! kommer få anfall snart!!!

Mycket tråkigt o höra, vet du vem/vilka det kan vara ?? Behöver du hjälp med ngt så är det bara o hojta till !!!!

beklagar, samma hgär, beghöver du hjälp så hör av dig

Riktit jävla tradit de dära alltså.... när ska folk lära sig skilja på mitt o ditt??
Va fasiken jag har ingen ferrari själv men inte fan betyder det att jag ska gå å skrapa en evo, saab, volvo eller va fan som helst för det... skriver så för att jag tror att det är rätt mycket avundsjuka som det rör sig om.....

Hoppas det får sig ett slut snart detta idiotiska beteende!
En liten flicka som jag har väl kanske inte så jättemycket att hjälpa till med men kommer du på nått så hör av dig! Det är ju endast tillsammans som vi alla kan stoppa nötterna!

//Sandraah

1 513 Inlägg
17 april 2009
mmmm något får man nog göra har bil fan ståendes på jobbet om nätterna nu istället för snart e väl vingen eller hela bil fan bort en morron man kommer ut!! men skit i de nu har varit ut å kört på grus nu så de inte syns:P får se hur fan jag löser detta men de e nog det ända de handlar om REN AVUNDSJUKA,, å alla e väl avis på någon annars har man ju inga mål i livet men att sabba för dom som försöker känns lite väl 10åring..................

36 Inlägg
17 april 2009
kan tyvärr inte va med denna helgen! men nästa e jag lätt med på träff!!

905 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Jill skrev:
haagi skrev:
TJA!!

Vi har väldigt mycket att göra denna helgen med klubben osv. . . men tänkte slänga ut en träff på lördagskvällen för de som inte hinner ta medlemskap.+lite skoj smile (Skicka pm vid intresse). . . plus detta har vi ju träffar på lördag vid förmiddag och på söndag förrmidag i Löddeköpinge. . .

MVH
XSC MK
Haagi och company

Men asså. 2 träffar på lördag och en på söndag...

Nu börjar det kännas som att det blir lite fööööör mycket.
Kan du inte iaf satsa på EN per dag hmm

Ne men asså de två på förmiddagen på lördag och söndag är en medlemskaps köp. . . det är ingen träff. . . träffen är på lördag kväll. . . . . blir mycket nu vid starten eftersom vi vill få igång klubben. . . hehe sen kan det väll inte bli för mycket smile

905 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
MrJAM skrev:
haagi skrev:

Trevligt! Ja, jag menar inte att det INTE finns utgifter, så långt är jag med. lol
Jag syftade mer på att det säkert blir över till 'kaffe och kaka'. Som sagt kommer jag att fråga en vanlig patrullerande konstapel idag på eget bevåg, mest för att plantera ett frö. Har ändå lite annat att fråga ang. hur deras sätt att se på läget, främst då i Ystad (och Världens Ände, för de som vet var det är).

K9 skrev:
[...]
haagi skriver lite kring biten att folk som ska va medlemer ska bli godkända...det  är väl i sig inget konstigt med det, men vilka är kriterierna?...
[...]
det kanske krävs speciell bil eller styling eller något annat?...
[...]

Fler personliga tankar;
Ja, det där är lite luddigt. Och bara för att min bil klassats in under styling och jag är (om jag får säga det själv wink) hjälpsam och trevlig så innebär det ju inte per se att jag inte kör eller beter sig mig en mupp bakom ratten. Det är ju ett problem som gjort att detta skapats om jag förstår det rätt; att folk inte kan hantera sinnesnärvaron på träffarna.

Tanken är väl att man helt enkelt får skapa sig ett namn? Vill man inte visa upp sin bil mer än på detta 'slutna' sätt så förstår jag att det är problem, men annars så får man närvara på ett par av de andra ofantligt många träffar vi Skåningar har, prata med haagi m.fl. i 'innelistan' ovan.

Att träffa nytt folk är inget hinder direkt i mina ögon och det är väl inte direkt panik att bli medlem i denna klubben 'omfg-måstegöradetnununu'? Tanken är väl att klubben ska finnas ett tag ändå...

själv klart är det inte bråttom!! denna klubben är gjord för att vara kvar ja i mina tankar minst i 10år. . . Men ännu en gång tusen tack för alla kommentarer tar emot all info=)... Ha en trevlig Fredag MVH Haagi

905 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Evets skrev:
haagi skrev:

MVH
XSC MK
Haagi

Pengar är väll inte direkt ngt problem? här finns nog en hel del folk som kan hjälpa till med den biten för att få ngn stans att vara utan att få sin bil pajad eller utspejad utav ngn mupp som inte fattar vad som är mitt och ditt. smile.

Jag börjar förstå vad ni vill komma fram till. . . men har faktiskt godkänt alla nu som har skrivit in sig på listan. . . jaja det kommer bli riktigt bra med klubben=)smilesmile. .

905 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Bullet--- skrev:
Ja, det kommer bli bra med en klubb. Ligger väl 70+ på listan oxå, så det blir ingen liten en.

haha det ser ut som att bli en bra klubb. . . har redan tagit in en del medlemmar som har skrivit medlemskap smile!!!!

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
17 april 2009
haagi skrev:
Jill skrev:
haagi skrev:
TJA!!

Vi har väldigt mycket att göra denna helgen med klubben osv. . . men tänkte slänga ut en träff på lördagskvällen för de som inte hinner ta medlemskap.+lite skoj smile (Skicka pm vid intresse). . . plus detta har vi ju träffar på lördag vid förmiddag och på söndag förrmidag i Löddeköpinge. . .

MVH
XSC MK
Haagi och company

Ne men asså de två på förmiddagen på lördag och söndag är en medlemskaps köp. . . det är ingen träff. . . träffen är på lördag kväll. . . . . blir mycket nu vid starten eftersom vi vill få igång klubben. . . hehe sen kan det väll inte bli för mycket smile

Kan man köpa medlemskapet på kvällen istället?

/ Vi som vill slippa köra 12 mil i onödan

905 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
Jill skrev:
haagi skrev:
Jill skrev:

Kan man köpa medlemskapet på kvällen istället?

/ Vi som vill slippa köra 12 mil i onödan

du kan köpa varje gång du ser mig smile så svar ja. . .

905 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
ses om 20min och ikväll smilesmilesmilesmilesmile

905 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
så jävla härligt!!!!! vi är nu 18medlemar.. . efter endast första XSC MK on tour!! kommer finnas möjlighet till att få medlemskap ikväll också!!

välkommen till klubben!!!
-haagi
-kiki
-nitro
-fetazde
-gtmannen
-Fidd3
-PerraN1
-Oka-visely
-Bullet
-eksten
-DeFlo
-Niibor
-cristo
-More_HP_Please
-nissan-max
-YoY0
-Mustang
-amore

27 Inlägg
18 april 2009
haagi skrev:
så jävla härligt!!!!! vi är nu 18medlemar.. . efter endast första XSC MK on tour!! kommer finnas möjlighet till att få medlemskap ikväll också!!

-haagi
-kiki
-nitro
-fetazde
-gtmannen
-Fidd3
-PerraN1
-Oka-visely
-Bullet
-eksten
-DeFlo
-Niibor
-cristo
-More_HP_Please
-nissan-max
-YoY0
-Mustang
-amore

var bredd på att få skriva papper ikväll oxå :p

There's Something About Engines That Calms Me Down

905 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Tahii skrev:
haagi skrev:

-haagi
-kiki
-nitro
-fetazde
-gtmannen
-Fidd3
-PerraN1
-Oka-visely
-Bullet
-eksten
-DeFlo
-Niibor
-cristo
-More_HP_Please
-nissan-max
-YoY0
-Mustang
-amore

var bredd på att få skriva papper ikväll oxå :p

haha det är jag smile

437 Inlägg
19 april 2009
jag hade ingen möjlighet o komma igår o jag har inte tid förräns nästa helg, hur ska man lösa detta

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

Hamster
817 Inlägg
19 april 2009
haagi skrev:
du kan köpa varje gång du ser mig smile så svar ja. . .

Perfa, har lite samma dilema som Jill smile

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
19 april 2009
Håller tummarna för att ni dyker upp vid svågertorp vid 19 tiden, så jag kan komma förbi och fixa min anmälning! hinner inte till Malmö innan dess nämligen!

Sök