Om ni jämför livet uppe på a6, som dom var tvungna att stänga av ...(jävligt fjantigt tycker jag) Så jämför ni på stan där raggarna höll till, där var det inte en enda polis som behövdes där. Så allt jävla skräp prat [Läs: Skitsnack] om raggarna som går på detta jävla ställe bör upphöra. Mer skit där plast [Läs japanare] å bilar me hosta [Läs launch control eller baktändning] höll till än vad det var där det fanns mullrande v8 musik för öronen. Sen finns de röt ägg från båda sidor
Jag försökte bara göra ditt inlägg läsbart, genom att redigera och lägga till/ta bort vissa ord.
Lär dig använda punkt och komma.
är de nån jävla rätt stavnigns kurs här elle gå å klaga nån annan stans
Nej, men uppenbarligen behöver du en sådan, då det inte bara är jag som inte förstår vad du skriver.
tyckte inte elmia hade alldeles för mkt och komma i år men såg en del fina bilar men inget slår ju a6 och de va ett jävla trackande på raggarna haha visst dom skräpa mkt men de e ju inte alla raggare som gör de lr ? och vi skräpa på ganska fint me over and out
för mkt raggare med enhjuls 740is, för mkt fylla, JÄVLIGT dåligt arrat race där ute i skogen kommer inte ihåg vad de hette.. svin kallt på natten oxå..
hur smidigt tror du det är att arrangera det med så förbannat mycket folk? när dom som skulle ha hand om det drog sig ur helt och hållet..
sen på a6 parkeringen var ja livräd om bilen dom hade fått för sig att börna precis vid bilen hur många gr som helst och få bort bilen just då var inte så lätt precis. och lite överdrivet mycket burkar / flaskor överallt varför slänga skiten på parkeringen? alla kanske inte har gratis däck på bilarna precis.
Senast redigerat av Blomsterberg (13 april 2009)
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se
va allt en del trevliga bilar inne på mässan men va roligare på a6 men snuten kan ju sitta o äta munkar på station i stället för o blockera o försöka va duktiga
inte belysningen iaf .. fyfan va dåligt .. alla bilder som jag tog är typ helt förstörda pga alla lampor där inne .. och nej det beror inte på min kamera men på alla onödiga lampor där inne. men annars var det väll fint å va där igen missade 2 ggr för att jag har inte vart i Sverige då
va allt en del trevliga bilar inne på mässan men va roligare på a6 men snuten kan ju sitta o äta munkar på station i stället för o blockera o försöka va duktiga
är deras jobb att se till så att de folk som inte förstår att man inte från köra där försvinner. men de förstår väl inte du va?
ok förlåt så hemst mycket då men jag tycker de i alla fall e tråkigt