3017
Sök

Eftersnack: Elmia 2009

15 Inlägg
13 april 2009
Bilman skrev:
juniioor skrev:
Bilman skrev:

Ja men ska dom gå nakna då eller, jag hänger inte med här? smile

nää men finns väl ngt annat alternativ mellan string och olja och massa kläder ;O

Ja det kanske det gör vad vet jag. Jag hoppas jag slipper ställa upp iaf smile

ja de är väl dit eget val smile

Holländare
20 Inlägg
13 april 2009
de var ett jävla tjat om de smile
finns pm för såna saker smile
ofta att Phaetonen tog hem priset ... bara för att den hade några diamanter ..
Senast redigerat av TheFlyingDutchman (13 april 2009)

455 Inlägg
13 april 2009
kanske lite off tropic men vet någon nåt om en mc som blev jagad av snuten? blev någon skadad!  mc polisen höll på att åka in i polarens 945 och mc höll på att välta framför mig! va mitt på dagen på lördagen!

>syns man inte finns man inte<

bor i
529 Inlägg
13 april 2009
HIttade ett 256mb minneskort kan ju pma mig ifall du tappade det å vill ha tillbax det.

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

VAG Tekniker
101 Inlägg
13 april 2009
Jag undrar precis samma sak som Lucky13. Finns det någon film eller några bilder från Raceet på kvällen?

MR Andersson
1 229 Inlägg
13 april 2009
Var min första gång på bilsport eventet och jag tyckte väl att det var helt okej. Var där i god tid så fick en bra parkeringsplats och kom in ganska fort. Sen blev det lite mycke folk så drog iväg en sväng runt lunch sen var jag tillbax runt 17 o tog lite bättre kort för då hade folket börjat ge sig iväg.

Men höjdpungten var ju Kvällsaktiviteterna eller vad jag ska kalla dem, Men jag måste ändå säga att jag SKÄMMS över hur grisiga och dumma en del kan va. varför skräpa ner så in i helvete? Och varför kasta glasflaskor ikring sig hej vilt?

Sen kan jag väl tycka att det vore bättre o organisera leken till EN parkering och ha lite ordning o reda där så man slipper flänga runt hela stan o bara vänta tills snuten kommer o stänger stället.

Hade det vart lite ordning o reda på A6 o mycke hårdare tag mot nerskräpning o fylla så skulle man nog kanske tillomed kunna få tillåtelse o leka av sig lite på en parkering under kontrollerade former?

1 311 Inlägg
62 Inlägg
13 april 2009
Mässan var helt ok, inte kö alls när vi kom dit på fredagen. Kunde ju inte varit bättre väder heller. Tråkigt bara att någon kände sig tvungen att hälla ut öl över baksidan på bilen och droppa burken vid bilen. Streetcars`s supran var ju inte dåligt snygg!!

35 Inlägg
13 april 2009
ingen som hittade en digitalkamera blev av med min på lördan

VAG Tekniker
101 Inlägg
13 april 2009
Glansen skrev:
Det finns bilder på min sida från racet / buset smile

Fin fint du big_smile Du haffade till och med min bil när jag körde mot supran ^^

Om det är någon som har fler bilder eller någon film från racet så lägg upp, vill se big_smile

Berg
424 Inlägg
13 april 2009
Tack alla raggare och ni vanligt folk som skräpa ner och levde fan på A6 i helgen..

bara pga er så blir de sämre förutsättningar nästa år... som synes i detta inslag^^  mad

http://svt.se/2.82111/1.1517792/jonkopi … a_raggarna

OEM <3
6 957 Inlägg
13 april 2009
Berg skrev:
Tack alla raggare och ni vanligt folk som skräpa ner och levde fan på A6 i helgen..

bara pga er så blir de sämre förutsättningar nästa år... som synes i detta inslag^^  mad

http://svt.se/2.82111/1.1517792/jonkopi … a_raggarna

Det fanns ju en anledning till att våra bilar stod längst bort på A6 parkeringen.

Förstår Jönköpingsborna helt och hållet. Men att att ge arrangören skulden är fel.
Bilsport har inget att göra med detta.

Tkr det ska bli Noll-tolerans på Elmia!

Tror inte att några betongsuggor stoppar folk, men förhoppningsvis kanske detta budskapet går
hem hos folket så att det blir mindre stök? Kan ju hoppas även om det är svårt..

OEM <3

KHRacing
14 april 2009
Vill passa på att tacka Emia/BS för en väl genomförd mässa, samtalla som som var framme & snackade & berömde min körning under måndagens uppvisningar.

Tack skall ni ha allihopa.

mvh k

953 Inlägg
14 april 2009
Håller helt med att inte arrangören ska bära skulden. fan han som sa de lär inte vte mycket. Jag va uppe både torsdag,fredag, lördag visst va de mycket skräp och sånt men hallå dessa träffar som hålls där är en tradion  visst att glas och fylle ej ha där att göra de håller jag med om men däck bränning m.m är ju något som hör till och ha alltid gjort. sen kan jag hålla med om att de ha blivit värre med åren för ca 4 år sen va de riktigt kul att åka upp till ochg med så att polisen kom för att spana in alla de snygga åken idag mörs dom av flaskor och ilsket folk. En sak är den att detta gör ju inte saken bättre. De kommer att bli hårdare nästa år och snart kommer vi inte få någon stanns att vara. tacka dom som skräpa ner för detta. mycket dåligt av er sen vilka det e vet någ ingen mer än dom själva men ett råd till dessa låt fan bli med de ni sabba fan för alla inget kul.

Håltagare
239 Inlägg
14 april 2009
blev inget Elmia för min del i år sad men som sakt har ju inte Bilsport något att göra med aktiviteterna som händer på A6 att göra tongue

2 924 Inlägg
14 april 2009
Mässan va la som vanligt typ... men jag förundras över att de inte har råd att ha bättre och fler parkeringsvakter som styr upp... Svindyrt inträde och höga monterpriser borde täcka kostnader för bättre ordningsvakter på parkeringen!
De mest stökigaste folket och bilarna lyckas ju stå mestadels alldeles utanför entrén...har ju varit så i alla år men hur genomtänkt är det?

Turtleboy skrev:
Angående A6. det var väl sådär väldigt mkt folk som inte hörde hemma där! Jag tyckte att poliserna var almänt dryga när man fråga dom om varför dom höll på som dom gjorde.... o jag fick inget svar. Förstår varför dom blir hatade när dom blockerar vägar o man inte får ett svar på varför!
Hoppas på en bättre mässa nästa år för det är den jag vill åka ner för+ att måste bli bättre på A6!

Var det verkligen så svårt att förstå varför de blockerade?!? roll
Ganska överflödigt att behöva svara på sånna frågor när det är helt naturligt... och de sköter sitt jobb.

Jag skulle gissa på att nästa år blir det nog inte så mycket bilträff på A6 pga vissa hinder, tråkigt men sant...

~ Life is short, have FUN! ~

18 Inlägg
14 april 2009
juniioor skrev:
Bilman skrev:
juniioor skrev:

nää men finns väl ngt annat alternativ mellan string och olja och massa kläder ;O

Ja det kanske det gör vad vet jag. Jag hoppas jag slipper ställa upp iaf smile

ja de är väl dit eget val smile

Ja tur är la det. smile

Lastbils chaufför
114 Inlägg
14 april 2009
WiiWer skrev:
Jag undrar precis samma sak som Lucky13. Finns det någon film eller några bilder från Raceet på kvällen?

Verkar tyvärr vara väldigt få som filmade eller tog bilder på racet som var.
Alla verkar ha varit på A6 hela kvällen...

Projekt tråd http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=70700
If I´m going to die,
I shure as hell am going to die crashing
Copyright Lucky13

615 Inlägg
14 april 2009
Lucky13 skrev:
WiiWer skrev:

Verkar tyvärr vara väldigt få som filmade eller tog bilder på racet som var.
Alla verkar ha varit på A6 hela kvällen...

Jag hade gärna filmat, men alla bara drog helt plötsligt och vi hade ingen aning om vart man skulle så vi körde först vilse. Sen hamnade vi vid någon shell mack och sen drog vi tillbaka till A6 hmm

Let's stance!

Sök