Tänkte bara kolla om någon har nå tips på invändig styling utöver det som fins "dålig bild" men typ neon lite diskret (vart kan man sätta dom) och ja. kom med förslag så kanske det är något som kan bli kul att göra
Tycker det är svårt inne i bilen där man ser allt hela tiden, och det måste ju bli bra haha
som sagt. lite dålig vinkel men ni ser typ hur den ser ut i dag
man kan göra mycket med ljus i en bil.. Sätta i lite mätare om man tycker det är snyggt... Lacka lite små saker eller klä om något... Sportstolar.... Sport ratt... Finns ju massor man kan göra=)
Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Ja det var en bra idè big_smile sätta ett gäng så det lyser ut från alla håll. men då är det ju det "rosa" temat som kanske inte fins i små neon rör??? eller går det att ta röda och plåa så det lyser typ rosa lila?
Ja det var en bra idè big_smile sätta ett gäng så det lyser ut från alla håll. men då är det ju det "rosa" temat som kanske inte fins i små neon rör??? eller går det att ta röda och plåa så det lyser typ rosa lila?
det finns rosa korta neonrör dock e dioder snyggare stylingwebben.se har du en hel del saker bra priser och kort leveranstid
det finns rosa korta neonrör dock e dioder snyggare stylingwebben.se har du en hel del saker bra priser och kort leveranstid
Okej va bra. ska kolla in sidan och se vad dom har
sjärnor som lyser i taket? Headup display (digital hast. mät på vindrutan)? mini lan i baksätet möjligheterna är oändliga ^^
haha precis. bara att komma på dom och lösningar till dom
Bilträffar runtom i Sverige så lär du få sjukt mycket tips. Starta med allum streetmeet den 7 maj bara för volvobilar och en där har du ett hav av s40 med invändig styling ^^
sjärnor som lyser i taket? Headup display (digital hast. mät på vindrutan)? mini lan i baksätet möjligheterna är oändliga ^^
haha precis. bara att komma på dom och lösningar till dom
Bilträffar runtom i Sverige så lär du få sjukt mycket tips. Starta med allum streetmeet den 7 maj bara för volvobilar och en där har du ett hav av s40 med invändig styling ^^
Säger som dem andra, det är bara fantasin, pengar & tid som sätter stopp
De enklare ingreppen är ju nya stolar, ratt, lackade delar, lite omklädning. Nästa steg är ju att slita ut hela instrumentpanelen och göra om Du kan ju även gjuta en stor del till ovansidan på instrumentpanelen, som du sedan limmar eller fäster med kardborre (om du vill ta bort). Beroende på hur extremt du vill gå.
Kika på mina bilder kanske du får lite inspiration
Måste bara säga det att det var cleana motiv på din bil. Vem har motivat?
MvH /L
"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"
Att bara byta ut originalbelysningen inne i bilen gör en hel del, det är ju inget du ser hela tiden men när du öppnar nån dörr osv så ser du ju det
Jag har bytt hela min innerbelysning till LEDs och det blev extremt mycket snyggare än det var innan och jag ska dessutom börja byta färg på lite grejor (instrument osv).
Dom två grejorna är väldigt enkla men gör en stor skillnad.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P