oväntat att det skulle bli disskutioner när nya systemet för röster kom upp haha.
oftats dom som röstar ner andra bilar är fört å främst *topplistor kåta* personer som sitter gömda bakom tangenterna å ser....ooooh om jag röstar ner dom 15-20 bilarna framför mig så kommer min bil högre på topplistorna.....sen kollar dom in sitt trådlösa nätverk...hm
....oj titta en ej låst lina...reggar sig med nytt konto samt ny mail å ny IP adress....tadaaaaaaaaaa.... ( så ni som vill fusk å inte fatta detta först nu kör på bara)
PATETISKT !!!
nu kan dom alltså gå in på samma bilar igen å rösta dvs på 20 bilar dom gett lägsta möjliga betyg på å kan nu dela ut 40 röster.....MEEEEEEEEEEEEEEEEN detta e ju inget nytt ..... tyvärr.
Att ligga på en topplista ...ok roligt
....men man blir inte miljonär eller får en fri uppstättning nya däck eller ett nytt ljudbygge för 30´000 kr.
nä man kan få 2 små gratis dekaler med garaget.org...JÖÖÖÖÖÖÖÖÖSES e det värt det haha.
min bil har legat i 2 år på topp 250 listan mm å nu rök den långa vägar efter nya röst systemet kom. å inte fasiken sitter jag å grinar å gnäller över det
....då folk såg vilket betyg alla bilar hade...smack så kom ett par ev låga siffror eller dyligt.....nu slåss alla om att få typ högre än 4.61 i betyg då kanske man kommer på en lista ....ojoj. *suck* egen kära goo pluttar det finns
bilen ökar inte i värde precis om man säljer bilen...jo fan bilen har ju legat på topplistor bla bla bla.....
Nä raka fånerier är vad det handlar om tycker jag........vill man rösta gör man det...vill man inte, skit i det...så enkelt e det....å orka bry sig om dom som vill mygla sig upp på topplistor mm på garaget.org för att dom e för snåla att köpa 2 små dekaler.
.....jag har massor till övers, så PMa mig så kan ni rösta en 5a på min bil så kan jag skicka några
jag säger som andra: trevliga kommentarer å folken på event e det som är roligt....
fan å få betyg hit å dit ger inte uteliggaren thomas en lägehet å tak över huvudet....lite mer allvar om man tänker så än.....åååååå en idiot gav mig en 1:a ..*suck*
Vad folk tycker kan man inte ändra på sålänge vi har yttrandefrihet i sverige,
men ni som tycker det är olagligt eller kränkande kan ju höra av sig till Antipiratbyrån å Ponthén å kräva en lag på folks IP adresser för * dumma människor på garaget.org* så ni kan anmäla folk för sina tycken bakom sina gömda tangent bord:lol:
Säger som Evilaudio..sålänge mina sponsorer är nöjda å finns där så kan jag bygga min idee av MIN bil som jag gillar.
men ska man nu säga nått om röstningen...gör som gatbilar.se isåfall...alla låga röster MÅSTE motiveras för att registreras samt att användaren blir synlig för den röstendet minimerar dom låga siffrorna väldigt lite för folk gömmer säg ändå bakom tangentbordet å du som blir lågröstat kan ändå inte göra ett smack för att ändra den rösten.....så egentligen varför då bry sig
Å sluta ösa energi på folk som klagar....skulle nån klaga på ett event över din bil....skulle du gå fram till denna å ge han en feting då bara för han sa sin åsikt ?? ....nä knappast....så varför munhuggas med folk på nätet som du dessutom inte kan se
ÄH ....gilla din egen bil å ta den positiva kritiken till dig...allt annat du ogillar om andra...gräv ner skiten å bry dig inte....mer bensin på elden = mer fire blir det
Fan jag delar ju garaget med en av sveriges STÖRSTA volvo hatare å jag bygger på min volvo.....fan vi lever båda 2 även om det kan vara plågsamt
Min åsikt Peace out