evilaudio skrev:
fast han kan säkert mer än mig.. killen e ju 18 år så, ja börja me bilstereo när han va 4 år.. haha
Du börjar bara bli gammal, precis som jag. men han var 5 år när jag började koppla så smått :-)
Får påminna mig själv att kolla denna 850 om han kommer ner på en tävling på BB, han gick visst kursen vi höll i år.
Men nån lektion i att snacka skit om alla andra som säljer bilstereo än blekinge bilradio lärde vi definitivt inte ut, men att man lättare får bra ljud i en rätt uträknad låda till en bra bas än 4 sämre basar i kass låda antar jag kom med i teorin.
Bara trist med allt skitsnack som förekommer om folk och deras byggen.
Jag har full förståelse att alla inte har tid/ork/intresse att ligga en vinter i garaget för att bygga en schysst ljudbil utan helst vill ha det klart på en eftermiddag och det ska låta mer än innan.
jag själv har inget intresse av 600hk i bilen och skruva på den hela vintern, plus laga den när saker brister pga för hög effekt, jag nöjer mig med dem 220-230hk min saab får om man chippar den,vilket inte är gjort, så det är samma sak, men effekten kommer från brasilien i min ljudbil inte från kuwait eller norge
Kram på er, i dessa testo-tider.
/Frippe