3100
Sök

Volvo: The game. 26 Maj

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
26 maj 2009
#41
nej jag hittade inget heller tyvärr.. tongue

330 Inlägg
26 maj 2009
#42
Nån som har tankat det en ? är inne på www.volvocars.com/game men verkar ju inte att gå o tanka nånstans

152 Inlägg
26 maj 2009
#43
Zippo_ skrev:
Nån som har tankat det en ? är inne på www.volvocars.com/game men verkar ju inte att gå o tanka nånstans
De har nog inte hunnit lagt upp det än wink

209 Inlägg
26 maj 2009
#44
Nu finns det och ta hem smile

1 064 Inlägg
26 maj 2009
#45
Laddar hem smile Filen é 570mb wink

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".

Move Your Mind
164 Inlägg
26 maj 2009
#46
Lindh skrev:
Laddar hem smile Filen é 570mb wink
Var hittar man det? Har dammsugit volvos hemsida utan lyckat resultat... hmm

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
26 maj 2009
#47
Här har ni som behöver det en direktlänk till installationsfilen:

http://s60game.volvocars.edgesuite.net/ … _Setup.exe

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Move Your Mind
164 Inlägg
26 maj 2009
#48
Bugar och bockar! big_smile

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"

Trucker
1 220 Inlägg
26 maj 2009
#49
tackar tackar för länken big_smile

Vissa är bara bättre än andra!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
26 maj 2009
#50
Har bara kört skruttförtin, S60c och 850 hitills och 850:in är favoriten bland dom, väldigt lättkörd på chayka big_smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

"Ijenkligen"
786 Inlägg
26 maj 2009
#51
Får inte igång spelet sad Kommer upp ett error-fönster där det står video device error, the application will close.

Nån som vet hur jag ska göra?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Trucker
1 220 Inlägg
26 maj 2009
#52
opeltiffi skrev:
Får inte igång spelet sad Kommer upp ett error-fönster där det står video device error, the application will close.

Nån som vet hur jag ska göra?
exakt kommer d för mig oxå sad

Vissa är bara bättre än andra!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
26 maj 2009
#53
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

"Ijenkligen"
786 Inlägg
26 maj 2009
#54
TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink
Ehh.. lol

Hur tar jag reda på vilket grafikkort jag har då? Var hittar jag drivrutiner sen?

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Move Your Mind
164 Inlägg
26 maj 2009
#55
TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink
Spelet stödjer endast DirectX 9, kan vara en felkälla där också...

/Simon
-Fun is not a straight line
-"When once you have tested flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"

Smålänning
7 882 Inlägg
26 maj 2009
#56
opeltiffi skrev:
TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink
Ehh.. lol

Hur tar jag reda på vilket grafikkort jag har då? Var hittar jag drivrutiner sen?
Brukar stå i enhetshanteraren under bildskärmskort. Sen går du in på tillverkarens hemsida och tankar ner driv.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
26 maj 2009
#57
herrsiba skrev:
TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink
Spelet stödjer endast DirectX 9, kan vara en felkälla där också...
Har man spelat något nyare spel dom senaste åren så lär man ju ha DX9 redan och kör man vista så har man både DX9 och DX10 förinstallerat så risken är nog större att det är antingen för gamla drivare eller helt enkelt för gammalt graffe.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

"Ijenkligen"
786 Inlägg
26 maj 2009
#58
herrsiba skrev:
TBOC_Razor skrev:
För gammalt graffe ??

Eller så har ni inte dom senaste drivrutinerna för ert grafikkort, prova att ladda ner och installera senaste drivrutinerna wink
Spelet stödjer endast DirectX 9, kan vara en felkälla där också...
Vad betyder det? Är det något man kan ladda ner eller så? lol

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

730 Inlägg
26 maj 2009
#59
Slö spelat lite, tyckte det var rätt nice faktiskt

3 113 Inlägg
26 maj 2009
#60
hahaa.. hörde om det idag.. big_smile man får väl ta o testa

Semper Fi


Sök