Mattan är inne, Kylskåpet har blivit svart, soffan och passagerarstolen fram är fastbultade och väggarna är klädda med tyg och jag har börjat sätta upp dom.
Har börjat planera lite hur ja ska göra med lcd skärmarna fram också.
De röda tyget är ett lakan och det svarta är en duk blev billigare att köpa de så
Hur gör man med batterikraft? stor tv bak också basar en film varar ju ändå 2,5timmar
Jag kommer köpa två eller tre batterier till och sätta under soffan, så vi får hoppas att det räcker jag har även haft planer att sätta solpaneler på taket som kan ladda batterierna när bilen står still så att man slipper köra den varje dag.
I dag har jag byggt lite skåpluckor:
limmade ihop ena luckan.
Så blev dom framifrån.
Så blev dom bakifrån.
Dom ska betsas och lackas också men men de gör ja samtidigt som ja ska betsa alla andra lister som kommer att bli i bilen.
luckorna blev ju skit bra. När blir det camping premiär då??
Tackar! ja du de vet ja inte... när den börjar bli klar
Idag har jag mest jobbat med motorn, den gick så högt på tomgången men det visade sig bara vara en vakuum slang som var trasig. När ja hade bytt slangen så bytte ja till sommar däck, tyckte att de var dags nu sen har ja kapat ur för lcd:n fram och hängt upp luckorna också
Har även köpt lite mer material till tak och till baslådorna. Mer om detta om någon dag.
Hoppas man får sitta där inne och ta en bärs nångång
EDIT om du har en lcd riktat mot förarplatsen, går det inte åt hel*e*e då?
Hehe joo nu har de inte hänt så mycket på ett tag. Baslådan är snart klar men ja har ändrat mig lite , den är inte under soffan utan ja har byggt den över högra hjulhuset. är lite svårt att förklara men de kommer bilder snart. Ja hade tänkt koppla in en backkamera eller något till lcd:n vid förarplatsen.