Äntligen är skiten TÄT och monterad MUMS! 200kr kostade skiten!200kr för den på skroten 200kr för denna med!Skysst med orginal mätare! 200kr för denna med Blir skysst!Riktigt snyggt hade tråkigt o lite guldfärg över, så jag slipade lite o lackade Först min gamla 2.3t som gått 32k mil o sen den gamla 2.0t som gått 19k milNya stereon som jag tog från jobbetMed lock eller.....utan?"Lackad" låda, rätt snyggt Lackas subframe TRÄÄÄDra åt helvete va skysst!BAKRE ASKKOPPEN!!Mellan stolarnaJaha, då blir det lite skrivande
Delarna jag köpt på bilderna,
Dag 1, åka till en skrot där jag bor o köpa lite grejs till en kompis och ta en yttertempgivare till vita bilen då jag kört av den på ngt vis... I alla fall, ser en röd 9000 längst ner i högen, går fram o öppnar förardörren o ser en ALU IC liggandes, frågar va de ska ha för den, 200kr, TAGET! Gick tillbaka, fick med en MV på köpet o såg även att det satt ett hus med orginal laddmätare, pris? 200kr, TAGET! Sen kom det ut en gubbe som har hämtat mina 2 senaste demonterings bilar. Han hade plockat ett fjäderbensstag från den bilen som han hade, ja, pris på den då? 200kr
Dag 1 slutades med ett köp av dessa 4 saker. och 600kr fattigare, vilket inte är grymt med tanke på vad jag fick Dag 2, åka till skroten som jag var på dag 1, för o ha en kontakt till polaren samt en instrumentpanel till volvo 940. De hade inget... Vi beslutade oss för att åka till nästa skrot i grannkomunen. Sagt och gjort, hämtade hans pappas firmabuss och begav oss dit. När jag kommer dit säger jag, man måste ju kolla om det står någon najs 9000 där! Vi går ut, första bilen jag ser är en 9000 cde med superaero fälgar på, jag hojtar till honom, "hahah kul om den har trä på inredningen", öppnar dörren, och de första jag ser är himmelriket
Trä över allt!! Öppnar bakdörren i ekstas och ser att bakre askkoppen är i TRÄ! Går in o frågar efter pris, dom velar lite, söker och frågar en gubbe som säger 50kr/st... Hmmmm säger jag och säger, okejdå köper väl det då för att inte verka för galen då priset var sjukt bra! Så jag drar ut o demonterar det medans polaren demonterar en instumentbräda i en 940... Jag frös som satan o var pissnödig xD Men jag tänkte, jag fryser fan ringrarna av mig, men jag ska ha det här! Så när allt var demonterat går jag in och får prisbesked, och killen mumlar lite o räknar. Till slut säger han, hmm 250kr för allt då? Jag säger, hmm a, okejdå jag köper det. så 250kr för allt jävla trä!
Dag 2 slutar med 250kr fattigare, men egentligen rikare då trädelarna är värda mer än 250kr!!!