2770
Sök

Hej

101 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
Tjena.
Jag var och lämnade in bilen för att verkstaden skulle byta ut styrleden ( höger & vänster ). Det var helt nya däck när jag lämnade in bilen. Jag har kvitto på att dem har gjort hjulinställningen. Efter Ca 180 mil så upptäckte jag att däcken inte var som dem skulle. Båda höger och vänster däck fram var helt utslitna, inne var dem värst. Jag har inte kört hårt med dem, men min fråga är: Ska verkstaden stå för nya däck samt rätta till hjulinställningen. För jag tror att felet ligger i att hjulinställningen inte är korrekt. Vad tror ni ?
Tack för alla svar. Mvh Elvedin

ska bli snyggare till sommaren

Random Hero
4 047 Inlägg
26 april 2009
ja vi såg de i andra tråden tongue

Dog food lid. Backwards

431 Inlägg
26 april 2009
Jag såg också den andra tråden..

Det svagare könet skall knäböja inför det starkare könet, och känna behov utav att mottaga fysisk och psykisk handgriplighet utan vedergällning emot motparten.

8 883 Inlägg
26 april 2009
Aldrig att en verkstad går med på att ta däcken... Hur lyckas man köra 180mil innan man upptäcker att däcken sliter snett...roll
Senast redigerat av Hamilton (26 april 2009)

Fotograf på tierpidag.se

Försöker iaf
12 819 Inlägg
26 april 2009
Ge dig nu, dina chanser till svar ökar inte av att du postar i alla forumsavdelningar. Tvärtom.

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök