En 9-5a Aero (2,3T) -05 gör 0-100 km/h på 6,9 sekunder original. Med ett steg 1 chip får du ca 25 hk mer och ca 70 Nm mer i vrid, dessutom får ett lite högre laddtryck så jag tror den kommer göra 0-100 snabbare än Bmw:n
En 9-5a Aero (2,3T) -05 gör 0-100 km/h på 6,9 sekunder original. Med ett steg 1 chip får du ca 25 hk mer och ca 70 Nm mer i vrid, dessutom får ett lite högre laddtryck så jag tror den kommer göra 0-100 snabbare än Bmw:n
uppe i fart borde den nog också vara snabbare eller?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
BSR anger att Aeron har 400 Nm original men det stämmer nog inte. Det är nog närmare 350 Nm. Dessutom står det ju inte 0-100 km/h heller på BSRs hemsida.
Jag tror att Aeron skulle gå mycket bättre än BMWn
0-100 är Aeron inte snabbare än 330in. Uppe i fart susar Aeron om och förbi. Men man ska vet att 9-5 Aero är VÄLDIGT känslig för klimatomställningar med originalhårdvara.
Är det en varm sommardag med 25grader i luften tror jag 330in är vassare i alla intervall faktiskt.
0-100 är Aeron inte snabbare än 330in. Uppe i fart susar Aeron om och förbi. Men man ska vet att 9-5 Aero är VÄLDIGT känslig för klimatomställningar med originalhårdvara.
Är det en varm sommardag med 25grader i luften tror jag 330in är vassare i alla intervall faktiskt.
menaru att 330in är vassare även om aeron har ett steg 1?