meatos skrev:Steffi skrev:jocke_berg93 skrev:Bra att du ser det så du hade ju rätt så mycket bättre fäste vi får köra rullande nån gång o utan min däckade med passagerar Får jag följa med då pleeease björn.. annars så tänker jag bojkota dig hela sommaren hahaDu får lätta karosseriet först
Steffi skrev:jocke_berg93 skrev:Bra att du ser det så du hade ju rätt så mycket bättre fäste vi får köra rullande nån gång o utan min däckade med passagerar Får jag följa med då pleeease björn.. annars så tänker jag bojkota dig hela sommaren haha
jocke_berg93 skrev:Bra att du ser det så du hade ju rätt så mycket bättre fäste vi får köra rullande nån gång o utan min däckade med passagerar
kvarna_21 skrev:Steffi skrev:För jag är på mantorp då Så den 16 blir perfekt!Dagen spenderas i norrköping med street car fest som har utställning o så på kvällen vidare till linköping.Kan ju inte bli bättre! hel dag med bilar kvarna räkna med mig, tar med så många som möjligt av grabbarna härifrånokej låter bra det hoppas att få se lite lek från poyan då:P
Steffi skrev:För jag är på mantorp då Så den 16 blir perfekt!Dagen spenderas i norrköping med street car fest som har utställning o så på kvällen vidare till linköping.Kan ju inte bli bättre! hel dag med bilar kvarna räkna med mig, tar med så många som möjligt av grabbarna härifrån
Steffi skrev:meatos skrev:Steffi skrev:Får jag följa med då pleeease björn.. annars så tänker jag bojkota dig hela sommaren hahaDu får lätta karosseriet först haha vad rolig du är då.. den går inte fortare för det du får leva med o va nr två haha
meatos skrev:Steffi skrev:Får jag följa med då pleeease björn.. annars så tänker jag bojkota dig hela sommaren hahaDu får lätta karosseriet först
Steffi skrev:Får jag följa med då pleeease björn.. annars så tänker jag bojkota dig hela sommaren haha
meatos skrev:Steffi skrev:meatos skrev:Du får lätta karosseriet först haha vad rolig du är då.. den går inte fortare för det du får leva med o va nr två hahaDu verkar ju veta hur det kommer gå så du behöver inte åka med ju jag bryr väl mig inte om jag kommer tvåa. Är ju själva grejen som är rolig
Steffi skrev:meatos skrev:Du får lätta karosseriet först haha vad rolig du är då.. den går inte fortare för det du får leva med o va nr två haha
meatos skrev:Du får lätta karosseriet först
Steffi skrev:kvarna_21 skrev:Steffi skrev:För jag är på mantorp då Så den 16 blir perfekt!Dagen spenderas i norrköping med street car fest som har utställning o så på kvällen vidare till linköping.Kan ju inte bli bättre! hel dag med bilar kvarna räkna med mig, tar med så många som möjligt av grabbarna härifrånokej låter bra det hoppas att få se lite lek från poyan då:Pjaa det kan man räkna med om nåt går sönder köp nytt
kvarna_21 skrev:ska vi se om vi får ihop något vettigt har lite planer jag sitter o spånar på
meatos skrev:kvarna_21 skrev:ska vi se om vi får ihop något vettigt har lite planer jag sitter o spånar på Du vet att förväntningarna steg väldigt mycket nu när du skriver så. Får hoppas du lever upp till dom också
RoroKungen skrev:ja kommer
bobbo22 skrev:se om jag kommer och filmar lite
Pickisen skrev:Jag kommer Detta är ju inget man kan missa!
AlvereZ skrev:Har jag tid så kommer jag