Blev det "veck" i bulorna så går det ju inte att få ut på nått bra sätt vad jag vet. Och eftersom det måste lackas ändå så är det ju smidigast med en ny dörr i bra skick.
Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
Fan, fått mera problem nu, styrservon har börjat låta som fan.. Svårt att förklara, men när jag vrider på ratten låter det jätte-mycke från servon, typ som när man ger fullt rattutslag så burkar den låta, fast den låter så, såfort man vrider bara en millimeter på ratten.. Någon som har förlag på vad de kan vara.... servopumpen? :S
Senast redigerat av AlexanderOhman (7 september 2009)
Fan, fått mera problem nu, styrservon har börjat låta som fan.. Svårt att förklara, men när jag vrider på ratten låter det jätte-mycke från servon, typ som när man ger fullt rattutslag så burkar den låta, fast den låter så, såfort man vrider bara en millimeter på ratten.. Någon som har förlag på vad de kan vara.... servopumpen? :S
De e alla golf 2 o 3 sjukdom fan, har haft samma på badå mina men de e en grej som remen sitter på under generator om man fixar den så försvinner den, iaf de försvann på min 2:a när jag bytte den, men vet inte vad än på 3:a men de e samma ljud som jag vet .
De e alla golf 2 o 3 sjukdom fan, har haft samma på badå mina men de e en grej som remen sitter på under generator om man fixar den så försvinner den, iaf de försvann på min 2:a när jag bytte den, men vet inte vad än på 3:a men de e samma ljud som jag vet .
Oki, ska prova spänna den först, men under remmen är det som en mutter med kuggar på, vrider man den så spänner man remmen, såklart så så var ju "kuggarna" nedslitna så det hände inte nå när man vred på muttern.. Men får se hur jag ska lösa de senare..
Var på skroten idag och kikade på lite allt möjligt, men hittade bara EN enda golf III :S Men hittade många Golf 4or Så jag tog lite småprylar + en ratt från en av dom Bland annat en en v-knopp och plastringen till cigarett-uttaget Fick ingen bild på cigg-uttaget men de lyser nu rött, ist för fult grönt
Golf IV knopp
Synd bara på skadan på damasken, men fortfarande mycke bättre än original
Inte fixa nån ruta än, han som gjorde de vägrar erkänna, en sån TÖNT tycker jag.. Jaja, styrservon och kopplingen är nu lagad! ;D ;D ;D Skönt att något går framåt iaf ;D