132 db med sånn bas i golf = för lite effekt eller kass låda.
På ljudiadagen la polarns mds bas av, vi slängde i en P-12a i samma låda bara för att testa, helt fel låda.. 136,4 db i en bmw e36 Coupe.. Då fick den 800 watt rms i 2 ohm.
Iaf, tre P-12er spelade 149DB på elmia 2006 tror ja det var, i en golf.
Ska själva köra med Zachry BX-P12 i min bil, dock inte färdigbyggt än.
Okey men menade bara att dem basarna är prisvärda för den pengen jag tyckte iaf 132 Db var så att jag precis var tvungen att sätta fingrarna i öronen å jag e inte direkt kännslig .
jag tyckte iaf 132 Db var så att jag precis var tvungen att sätta fingrarna i öronen å jag e inte direkt kännslig .
Om du ser mig någon gång under sommaren på någon träff eller liknande så kan du juh alltid hoppa in i min bil så ska du få höra på närmare 140 dB för 400 kr/basen, Om jag minns rätt så är det väll nästan 3 gånger så högt som din kompis spelade
//Soderqvist
Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
jag tyckte iaf 132 Db var så att jag precis var tvungen att sätta fingrarna i öronen å jag e inte direkt kännslig .
Om du ser mig någon gång under sommaren på någon träff eller liknande så kan du juh alltid hoppa in i min bil så ska du få höra på närmare 140 dB för 400 kr/basen, Om jag minns rätt så är det väll nästan 3 gånger så högt som din kompis spelade
j0sse här på garaget spelade 142.4 med 2st mutant 1207X med ett carpowersteg 300w per bas.Dock med ton,men mätt med termlab film http://www.garaget.org/video/z6sdgsshi1bh (dålig kvalite, men ser vad det står )