3402
Sök

Laddtrycks problem Saab 9000t

5 710 Inlägg
19 april 2006
Oj, trampade visst på en öm tå här.... hmm
Att ena dagen läsa:
Nallen_sthlm skrev:
Hej vad roligt att prata med nån som vet något om bilar och inte en massa skojare som chansar !

..för att nästa dag läsa:

Nallen_sthlm skrev:
Hmmm blir snurrig och höra när folk inte vet vad dom pratar om,

...bara för att inte svaret "passar" ger ju inte sken av något annat iallafall.

Jaja, överlever det oxo och nu har du ju fått ett par bra svar i ämnet av folk som jag vet inte "sitter o dillar" wink

MVH Jonas
..............

Ölbryggare
339 Inlägg
19 april 2006
Man undrar iaf om han tog semester från tråden..Kunde va kul att höra hur det går med bilen tycker jag. Även om jag mest sitter å dillar (dock med rena fakta) så är jag intresserad av hur det går för han, det kan va intressant med tanke på de lite speciella "egna lösningarna" i motorn...

Direktör
305 Inlägg
21 april 2006
Trådstartare
Pepe skrev:
Man undrar iaf om han tog semester från tråden..Kunde va kul att höra hur det går med bilen tycker jag. Även om jag mest sitter å dillar (dock med rena fakta) så är jag intresserad av hur det går för han, det kan va intressant med tanke på de lite speciella "egna lösningarna" i motorn...

Jag hoppas du inte syftar på ironi med din formulering..... Sånt är oartigt, Jag har inte orkat bry mig om saaben, har köpt två nya bilar undertiden och håller nu på att styla upp dom, Men när jag får sug igen så ska jag börja grotta i det, provade dock med nu magnet ventil, ny luft masso mätare och lite givare, misstänker dock att topp packningen stuckit på den....... får se om jag orkar riva toppen för att kika

Speed limit are only for pussy

49 Inlägg
28 maj 2008
ÄR DUINTE KLOK!? sänkladdtrycket! Den sänker laddtrycket automatiskt för attinte skuta turbon. orginalturbon klarar intemer än 1.2 bar(högst) Sänk laddtrycket så kommer den gå bättre. för nu kan den inte få nog me bränsle häller

ha de gött lycka till

Sök