3285
Sök

Audi A6 MMi Basic+ till MMi High uppgradering hjälp!

51 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
Finns det någon tekniker svart lr vitt som kan hjälpa mig bygga om min bil..
Jag håller på o införskaffar mig alla delar till att uppgradera min MMi! Tänkte kolla om någon känner sig kunnig att göra detta i Sverige!
Dessa delar är på ingång/lr liggandes hemma redan:

7" MMi Skärm
Instrumentsarg runt skärm
8knappar MMi kontroll
Cd växlare
Styrenhet med FBAS
Radio box
Hybrid TV Tuner
Navigation DVD spelare
Hajfena
Media Rack i bagageutrymme
DVD spelare (DVD, Xvid, Mp3 m.m) till handsfack kopplas på AV input ingång på TV Tuner

Kablarna är på väg o borde komma nästa vecka!

Så finns där någon vänlig skäl som kan åta sig uppdraget o hjälpa mig? skriv här lr i PM

lr ha tips på firma som kan hjälpa mig smile
Senast redigerat av CoolGate84 (20 maj 2009)

51 Inlägg
21 maj 2009
Trådstartare
dåligt med svar sad illa

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
21 maj 2009
Om du vill ha svar på den frågan så är det nog bäst att du ställer den på ett Audi forum, eller åker till din lokala Audi återförsäljare/handlare.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Low is a lifestyle
956 Inlägg
21 maj 2009
audizine.com

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

51 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Om du vill ha svar på den frågan så är det nog bäst att du ställer den på ett Audi forum, eller åker till din lokala Audi återförsäljare/handlare.

hehe min audi återförsäljare/handlare svarar då.. det går inte att byta ut osv! Men jag vet att det går bara dom som inte vill förstå detta..
Har provat på lite audi forum faktiskt redan.. men inte så stor "luck"! Tänkte om det var någon som visste något företag lr något som kunde göra dessa saker smile

mvh

38 Inlägg
10 juni 2010
byter du ut eller lägger till mmi, navigation, skärm eller annat kan du behöva koden? det fick du säkert?

Sök