2-3-1=Bränsletillförsel för dålig eller för rik vid delbelastning. Symptom: Motorn stannar efter kallstart, hög bränsleförbrukning, dåliga köregenskaper.
2-2-4=Kylvätskans temperatursensorsignal utebliven eller felaktig.
2-3-1=Bränsletillförsel för dålig eller för rik vid delbelastning. Symptom: Motorn stannar efter kallstart, hög bränsleförbrukning, dåliga köregenskaper.
2-2-4=Kylvätskans temperatursensorsignal utebliven eller felaktig.
2-3-1=Bränsletillförsel för dålig eller för rik vid delbelastning. Symptom: Motorn stannar efter kallstart, hög bränsleförbrukning, dåliga köregenskaper.
2-2-4=Kylvätskans temperatursensorsignal utebliven eller felaktig.
2-3-1=Bränsletillförsel för dålig eller för rik vid delbelastning. Symptom: Motorn stannar efter kallstart, hög bränsleförbrukning, dåliga köregenskaper.
2-2-4=Kylvätskans temperatursensorsignal utebliven eller felaktig.
som sagt tempgivaren för sprutet sitter på toppen under insuget ungefär, sitter i en sån snabb clips eller vad man kallar det ungefär sån kontakt som sitter på lmm fast smalare
som sagt tempgivaren för sprutet sitter på toppen under insuget ungefär, sitter i en sån snabb clips eller vad man kallar det ungefär sån kontakt som sitter på lmm fast smalare
har testat de för en liten stund sen blev ingen skillnad
och du tog rätt givare? för du har en för tempen för instrumenteringen med
tog den som sitter närmast torped väggen
ja då är det rätt. vette fan vad det kan vara nu faktiskt hmm och du fick rätt givare med? insugspackningen nej men då skulle den gå dåligt men det kanske den gör?
och du tog rätt givare? för du har en för tempen för instrumenteringen med
tog den som sitter närmast torped väggen
ja då är det rätt. vette fan vad det kan vara nu faktiskt hmm och du fick rätt givare med? insugspackningen nej men då skulle den gå dåligt men det kanske den gör?
den rycker , hackar på höga varv känns som att de inte får luft eller soppa som den ska