2938
Sök

Boka tid hos Miami Ink för tatuering

429 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
Hejsan, ska till Miami nästa år och tänkt passa på att göra en tattoo hos dom på Miami ink då.
Hur som helst, letar förgäves men hittar inget ställe där man kan boka en tid eller liknande, någon som vad dom har för system? Då jag bara är där under 10 dagar har jag ingen möjlighet att gå dit och boka tid då det garanterat är lång väntetid.

MVH

// Pontus

18 Inlägg
24 maj 2009
vill inte göra dig besviken men så här ligger det till enligt vad jag fick höra från en Tatuerare i Växjö. Miami Ink finns inte. Det finns en studio där men ingen av dom som är med i programmet tatuerar där. 2 av dom har startat en egen studio någonstans men inte i Miami vad ajg vet. Och Ami bygger igentligen motorcyklar så han har gått tillbaka och börjat med det igen så han tatuerar inte alls längre. Blev väldigt besviken när jag hörde detta själv då jag har ett stort intresse för tatueringar. Men det är i alla fall så det ligger till. Det gjordes bara dessa program för att göra bra tv vilket tyvärr lurar många människor. Ami är igentligen ingen tatuerare överhuvudtaget men han är förbannat duktig på att rita så han ville vara med i programmet och uppenbarligen var han duktig på att gadda me. Men han tyckte inte det var så skoj som att bygga hojar. Där emot håller Kat von D på så ett tips är att åka till henne i så fall men jag tror inte hon håller till i miami. vet att hon har studion i LA Ink men tror att det är ett påhitt oxå så vet inte vart hon befinner sig.

Hoppas detta gav dig svar på varför du inte kan hitta någon bokning.

MVH Christian

VOLVO 855 T5

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
24 maj 2009
Ouh, fyfan då vart jag också jävligt lurad då... hade också tänkt åka dit när man har flyttat hemifrån och fått ett jobb.. Fan va surt hmm

Då sket sig det.. sad

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 maj 2009
Haha rykten sprider sej. Jag hörde om en kille som var så förbannad för han hade varit på besök i miami och passade på att gadda sej då, men han var inte alls nöjd med tatueringen. Tydligen la dom inte alls ner samma jobb på tatueringarna som inte filmades och kom med i TV tongue.

Men som sagt....rykten

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

429 Inlägg
24 maj 2009
Trådstartare
Fan va surt, hade hoppats på att få en tatuering av Chris garver, aja någon som vet om någon väldigt duktig tatuerare i Östergötlandsområdet?
Senast redigerat av biber (24 maj 2009)

// Pontus

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 maj 2009
biber skrev:
Surt, aja sad

Finns många andra grymma tatuerare smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Sanizz
24 maj 2009
biber skrev:
Fan va surt, hade hoppats på att få en tatuering av Chris garver, aja någon som vet om någon väldigt duktig tatuerare i Östergötlandsområdet?

Åk till helsingborg och besök Evil Twins Tattoo, garanterar dig en grym tatto. Har sett dom göra bättre jobb än killarna i miami ink. Goggla och besök deras hemsida lovar att du inte blir missnöjd. Och det är närmre än Miami.

1 002 Inlägg
24 maj 2009
Haha.. Underbara rykten i denna tråden..big_smile

...

FreddeK
25 maj 2009
haha detta måste vi ha verifierat! ami bygga hoj??? jag ör chockad!

429 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Sanizz skrev:
biber skrev:

Åk till helsingborg och besök Evil Twins Tattoo, garanterar dig en grym tatto. Har sett dom göra bättre jobb än killarna i miami ink. Goggla och besök deras hemsida lovar att du inte blir missnöjd. Och det är närmre än Miami.

Ok grymt, tack.

// Pontus

231 Inlägg
25 maj 2009
Att han ska bygga hoj o diverse grejer har jag inte hört däremot så är det ju ansökningar o grejer man får göra på både miami och la inks hemsidor för att bli "antagen" för att få sin tatuering.
Sen gick väl ryktena också att det då kostade 10tusen att få bli tatuerad egentligen oavsett storlek.

Finns grymt många andra skickligare tatuerare i staterna att besöka om man ändå ska dit

LillNaisarn
25 maj 2009
Forshem skrev:
däremot så är det ju ansökningar o grejer man får göra på både miami och la inks hemsidor för att bli "antagen" för att få sin tatuering.
Sen gick väl ryktena också att det då kostade 10tusen att få bli tatuerad egentligen oavsett storlek.

Finns grymt många andra skickligare tatuerare i staterna att besöka om man ändå ska dit

Jag har sökt till LA INK och bli tatuerad och nej man betalar inte en krona om man kommer med i programmet, och det stämmer bra som ovanstående skriver att man får ansöka, man får fylla i ett antal frågor och förklara varför man ska få vara med motiv, tanken bakom motivet och vad mera det var.

Skulle anta att det är samma sak på Miami ink.

118 Inlägg
25 maj 2009
va på miami ink för 2 år sen men ingen av dom va där och dom va jävligt dyra. inte 10000 för en tatuering men ändå. dom kör med dropin så det är bara att gå dit å sätta sig. när ja va där va det typ 2 timmar väntetid.

Rock´N Roll

429 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Ok, tanken var väll att bli tatuerad av Chris garver som sagt, och är han inte där så mister jag hela poängen med att bli tatuerad där, så tar någon annan stans.

// Pontus

231 Inlägg
25 maj 2009
LillNaisarn skrev:
Forshem skrev:
däremot så är det ju ansökningar o grejer man får göra på både miami och la inks hemsidor för att bli "antagen" för att få sin tatuering.

Jag har sökt till LA INK och bli tatuerad och nej man betalar inte en krona om man kommer med i programmet, och det stämmer bra som ovanstående skriver att man får ansöka, man får fylla i ett antal frågor och förklara varför man ska få vara med motiv, tanken bakom motivet och vad mera det var.

Skulle anta att det är samma sak på Miami ink.

Som sagt så har jag bara hört rykten om dom pengarna men att du får göra det gratis vet jag inte om jag köper helt även om du kommer med i tv.

Saaboholic
3 129 Inlägg
25 maj 2009
1. Studion ligger där det sägs att den gör.
2. De som är med i programmet tatuerar inte där mer än vid ett ytterst fåtal tillfällen!
3. Ami har ett intresse både för hojar och gamla jänkare, men jag skulle vilja se konkreta bevis på att han slutat helt med att tatuera.
4. Chris Garver är oerhört välkänd inom sitt område, så han kan du allt lokalisera osv dock inte på just Miami Ink.
5. Försök få en tid hos någon av pöjkarna på left hand tattoo i piteå, där snackar vi brutalt duktiga black & grey killar b.la. Kika in på hemsidan så kommer du snart se vilken nivå dom ligger på.

"Liberty of thought is the life of the soul"

429 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Ja, kollade lite och dom värkar väldigt duktiga smile Tack.

// Pontus

LillNaisarn
25 maj 2009
Forshem skrev:
Som sagt så har jag bara hört rykten om dom pengarna men att du får göra det gratis vet jag inte om jag köper helt även om du kommer med i tv.

Givetvis förstod jag det, ja du får väll tro vad du vill. Tror knappast att dom skriver det på sidan där man ansöker för att sedan ta betalt. Fast du kanske vet bättre än mig som själv sökt ?

Nu då man kollar på sidan och ska ansöka så är det enbart mailkontakt och ej att fylla i ansökan som det var då jag sökte.

231 Inlägg
25 maj 2009
LillNaisarn skrev:
Forshem skrev:

Givetvis förstod jag det, ja du får väll tro vad du vill. Tror knappast att dom skriver det på sidan där man ansöker för att sedan ta betalt. Fast du kanske vet bättre än mig som själv sökt ?

Nu då man kollar på sidan och ska ansöka så är det enbart mailkontakt och ej att fylla i ansökan som det var då jag sökte.

Har inte kollat så noga om det är gratis eller inte men gratis är ju alltid gott.
Ne jag var inne o kollade lite snabbt när dom hade en större ansökan man fick skicka in genom sidan.
Men eftersom allt på miami är snyfthistorier så behövs väl nått i hästväg för att få va med smile

174 Inlägg
25 maj 2009
Dom på left hand tattoo va jävligt duktiga!
Någon som ett ca pris på en japansk full sleeve hos dom?

Sök