Dags för lite fler bilder!
Ska fixa lite bra bilder på ljudbygget som är i jettan nu...
Men det som är där är iallafall:
2st JBL power 12"
1st JBl monoblock på 1200w
1st steg (900w står de men tror inte de)
1st 2farads kondning
1st extra batteri
1st Alpine stereo (Alpine CDE-9882Ri)
4st 6x9. (2st alpinare, sen 2 från jula typ)
2st fronthögtalare.
Sen massa kablar och grejs.
...Som ni ser så är kablarna inte alls seriöst dragna bak i bagaget, men bilen flexar bra när man spelar iallafall. 6x9orna. Som ni kan se så är alpine 6x9orna inte så seriöst ditsatta, men dom fyller sin funktion. Och ljudbilden är hyfsad nu, jämfört med tidigare då jag endast hade 2 fronthögtalarna, och sen basarna.________________________________________________________________________________________
Sen kom jag och Johan på att vi skulle besikta bilen inför helgen, så då ställde jag på den, och försäkrade.
Den första tiden var i Piteå klockan 16:40, så vi blåste dit efter skolan, med en massa tankar som snurrade runt i huvudet.
"Vi kommer säkert få en 2a på de, eller de osv."
Sen kör vi in i hallen, och de första besiktningskillen säger är
"Snygg lack" typ.
Sen kollar han under huven, och det såg bra ut.
Han startade upp den och körde upp på bromsrullarna, och bromsarna tog perfekt! Fast den inte har gått sen 2005 i trafik.
Sen kollades lysena, och dom var just på gränsen till att vara för höga, men då sa ja att han skulle kika i bagaget, och då fick han kika på basarna och steget mm. Vilket han verkade gilla.
Sedan lyftes jettan upp, och diverse upphängningar med mera kollades. Allt såg bra ut, vilket var riktigt skönt. Då jag aldrig kikat under den tidigare...
Sen sänktes den ner, och han for ut å provkörde en sväng, kollade avgasvärdena och så.
Jag och Johan sätter oss ner och väntar, sedan kommer han in med papperet.
Sen säger han "Det var en fin jetta", fast jag misstolkade det han sa, och trodde att han sa att ja fick en etta, sen kikade ja på pappret och insåg att den hade gått igenom utan anmärkningar.
Blev ganska lättad när jag fick se på pappret. Jag tackade och bockade sen åkte vi hemåt igen...
________________________________________________________________________________________