Jettan har gått 30000 nu ungefär. Och jag har kört me kopplingen till den typ inte drev upp för backarna, he he... Så då demonterade jag lådan och bytte koppling. De var inte häftigt... Men nu funkar den iallafall som den ska igen, vilket känns rätt skönt!
Ganska slut lamell...
Sen for jag ut en vända och testade lite... Kom upp bakom en bil som inte ville bli fotad tror jag.
Sen fick jag nån skum ide om att tona bakljusen, för jettan såg så tråkig ut baktill, så då blev det gjort.
Vart faktiskt riktigt bra finish på dom. Ser lite mysko ut då det bara är bakljusen som är blanka men...
Sen fick jag för mig att jag skulle ha lite bättre ljudbild i jettan, så jag plockade bort klädseln från dörrsidorna och började fundera ut lite grejjer...
Forma, forma...
Nåt sånt blir nog bra.
Hål måste man ju ha för högtalarna också...
Extra batteri är inte helt fel det heller. Skall byta kablar sen...
5st 10", funkar helt okej. Men ska bygga nytt här sen också...
...Tillbaks till dörrsidorna. Sen så hade jag då skurit ut 2 olika sidor.
Blir ganska brett...
Plasta, plasta!
Nåt sånt blir väl bra?
Kollar passformen
Perfekt.
Likaså andra sidan då.
Spackla, slipa...
Primer på nu... Sen gjorde jag inget mer. Blir fler bilder snart!
Blev ganska många bilder nu tror jag. Kommentera gärna om vad du tycker så här långt? Goafton!
Högtalarna på plats, och testade koppla in. Nu hör man iallafall musiken! Tror däremot att jag ska bygga om dörrsidorna då jag inte blev riktigt nöjd med dem.
fan detta blir ju skit nice såg att jag inte hade sängt in någon komentar här tidigare så ja gör det nu. ser ut som du har kapat mer än 3 varv på fjädern men de belv skit bra:D