Ska skjutsa hem en polare nu ikväll. Startar bilen men inser att bensinpumpen låter lite ansträngd. Inte konstigt bensinmätaren vill inte lämna botten. Morsan kört bilen tidigare så då kan vad som helst hända (hon körde runt en eftermiddag med trasig generator alla röda lampor i instrumentpanelen lös). Vi åker ut på vägen och då hackar bilen till. Oj det var nog väldigt lite bensin kvar. Börjar få misstankar, men gör mitt bästa för att få bilen till en mack. Ut på nästa väg...hack hack. Lyckas komma upp i 80 knyck i alla fall och rullar igenom två korsningar samt lagom in på macken och stannar vid en pump. Går ut och ser (som jag misstänkte) att tanklocket var uppbrutet... Någon har sugit i sig mina 20 liter bensin . Och till råga på allt vill pumpjäveln ha 11.78 per liter. Ska man tanka kvicksilver eller vad? Ska koppla om larmet på tanklocket...
faan.. har man inte råd å tanka, å ist sniiiga söppa,,, då ska man inte köra heller.. d va faan lågt gjort,, hade ja hittat den jäveln som gjort d så hade ja noog tvingat han sniffa söppa en stund:P å sen tanka full tank:D
Min Caravell jag har på jobbet brukar kunna bil slangad titt som tätt-."!! Det är lika otrevligt varje gång man kommer ut på måndag morgon o ska dra i väg o inser att det första man måste göra e o tanka trotts att man tanka på fredan innan-.!! Total grav!! Skott pengar på sånt folk-.! MVH/ adde