3725
Sök

Jaha, så kul började den påsken...

736 Inlägg
14 april 2006
Trådstartare
Ska skjutsa hem en polare nu ikväll. Startar bilen men inser att bensinpumpen låter lite ansträngd. Inte konstigt bensinmätaren vill inte lämna botten. Morsan kört bilen tidigare så då kan vad som helst hända (hon körde runt en eftermiddag med trasig generator alla röda lampor i instrumentpanelen lös). Vi åker ut på vägen och då hackar bilen till. Oj det var nog väldigt lite bensin kvar. Börjar få misstankar, men gör mitt bästa för att få bilen till en mack. Ut på nästa väg...hack hack. Lyckas komma upp i 80 knyck i alla fall och rullar igenom två korsningar samt lagom in på macken och stannar vid en pump. Går ut och ser (som jag misstänkte) att tanklocket var uppbrutet... Någon har sugit i sig mina 20 liter bensin sad. Och till råga på allt vill pumpjäveln ha 11.78 per liter. Ska man tanka kvicksilver eller vad? Ska koppla om larmet på tanklocket...

Jaja... glad påsk på er alla...

BMW Power
2 362 Inlägg
14 april 2006
aj aj sad tråkigt. Men som sagt, Glad påsk ändå smile

BMW, bogsering med wire :/

Saab raggare : )
887 Inlägg
14 april 2006
Slanga benisn.. hur patetisk kan man bli.. bara dom inte la ner massa skit i tanken också hmm

Turbo.. Because Im worth it :)

63 Inlägg
14 april 2006
fy fan då har man inte mycket till liv om man ska hålla på sådär. Synd för dig, hoppas någon såg dem så du kan ge igen wink

97 Inlägg
14 april 2006
fy fan vad snålt av dom hahaha...det är så lågt man kan gå verkligen:(

51 Inlägg
14 april 2006
faan.. har man inte råd å tanka, å ist sniiiga söppa,,, då ska man inte köra heller.. d va faan lågt gjort,, hade ja hittat den jäveln som gjort d så hade ja noog tvingat han sniffa söppa en stund:P å sen tanka full tank:D

jag Gasar tills det rasar

HEAVY METAL
765 Inlägg
14 april 2006
Surt värre mannen-.!

Min Caravell jag har på jobbet brukar kunna bil slangad titt som tätt-."!! Det är lika otrevligt varje gång man kommer ut på måndag morgon o ska dra i väg o inser att det första man måste göra e o tanka trotts att man tanka på fredan innan-.!!  Total grav!!  Skott pengar på sånt folk-.! MVH/ adde

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

Sök