sbina skrev:13 Låter bra för min del. Ska du till bugrun då???
XtremeTuning skrev:Nice! Riktigt kul det här ju vilket datum är det?
bollen1986 skrev:13 Juni låter bra Om någon skulle vilja ha sin bil fotad så ställer jag gärna upp som sagt
rysktalande skrev:sbina skrev:13 Låter bra för min del. Ska du till bugrun då???Nej Det blir inte för min del jobbar både lördag och söndag. Du då?
XtremeTuning skrev:bollen1986 skrev:13 Juni låter bra Om någon skulle vilja ha sin bil fotad så ställer jag gärna upp som sagtVi kan väl samla alla bilarna i en ring med nosarna framåt och eventuellt dimljusen på..Såg de på en träff i tyskland.. sjukt fina bilder blev det Till trådskaparen: Vore kanske bättre om du ändrade rubriken till VW-Träff vid Biltema 13 Juni 20.00Tycker även att vi ska låta Audi vara med.. fler folk kommer dyka upp då:) eller vad säger ni andra?
bollen1986 skrev:XtremeTuning skrev:bollen1986 skrev:13 Juni låter bra Om någon skulle vilja ha sin bil fotad så ställer jag gärna upp som sagtVi kan väl samla alla bilarna i en ring med nosarna framåt och eventuellt dimljusen på..Såg de på en träff i tyskland.. sjukt fina bilder blev det Till trådskaparen: Vore kanske bättre om du ändrade rubriken till VW-Träff vid Biltema 13 Juni 20.00Tycker även att vi ska låta Audi vara med.. fler folk kommer dyka upp då:) eller vad säger ni andra?Gruppfoton är ju nästan ett måste Själv tycker jag att både VW samt Audi borde vara med
XtremeTuning skrev:Till trådskaparen: Vore kanske bättre om du ändrade rubriken till VW-Träff vid Biltema 13 Juni 20.00Tycker även att vi ska låta Audi vara med.. fler folk kommer dyka upp då:) eller vad säger ni andra?
bollen1986 skrev:Kan även lägga ut en tråd på Zatzy med ?
rysktalande skrev:bollen1986 skrev:Kan även lägga ut en tråd på Zatzy med ?Låter som en bra idé
bollen1986 skrev:rysktalande skrev:bollen1986 skrev:Kan även lägga ut en tråd på Zatzy med ?Låter som en bra idé Nufinns det alltså info om denna träff på inte mindre än 4 olika forum så folk borde det ju bli tycker man ju Kan ju även lägga ut på Audiforum med