3117
Sök

Bredda splitfälg

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
27 maj 2009
Trådstartare
Har en uppsättning Superstar Bugel Äkta split som jag skulle vilja byta dem yttre fälgringarna till bredare men var får man tag i det?
Har kollat Superstar Wheels hemsida men allt är ju på japanska så det är bara glömma.
Borde väl finnas? Är väl lite därför man har split...

Zlizco

Tyskstuk.se
630 Inlägg
27 maj 2009
Testat att översätta med typ google-translate? vet inte hur det funkar riktigt, men för att ge något tips iaf smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
27 maj 2009
Som jag förstått det så är dina fälgar två-delade och det enda man kan göra är att lossa centrumet från resten av fälgen. Av alla bilder jag har sett på aktuell fälg så är det bara den slutsats jag kan dra.

Om så är fallet så är det nog billigare att köpa andra fälgar än att byta hela innerdelen.

F ö är det skillnad på splitt och splitt.

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
27 maj 2009
Trådstartare
J-P-R skrev:
Som jag förstått det så är dina fälgar två-delade och det enda man kan göra är att lossa centrumet från resten av fälgen. Av alla bilder jag har sett på aktuell fälg så är det bara den slutsats jag kan dra.

Om så är fallet så är det nog billigare att köpa andra fälgar än att byta hela innerdelen.

Men detta är SPLIT! 3 delad. Har fälgen delad just nu.

Zlizco

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
27 maj 2009
YeahLow skrev:
J-P-R skrev:

Men detta är SPLIT! 3 delad. Har fälgen delad just nu.

Ja är man blind får man skylla sig själv, my mistake

Sök