AirOne skrev:
Siarnaq skrev:
Only-volvo skrev:
Snacka om förutfattade meningar. Då jag själv inte är den typen.
Men så fort man äger 240/740 så är man si och så.
Jag har inte direkt förutfattade meningar, men jag har än till att träffa en trevlig, neutral Volvo ägare. It's the facts of life, sadly enough.
Jag är - på sätt och vis - inne på min 3:e Volvo - även fast den jag har nu egentligen är den andre..hur nu det där blev. Hursomhelst. Vill du ha en diskussion med en "trevlig, neutral Volvo-ägare" så kan du ta den med mig. Det är inte det att jag inte fattar varför ni för denna diskussion - utan det är snarare att jag inte förstår varför det hela tiden spårar ur så fort det är en diskussion om Volvo mot Saab?
Herregud människor.
Jo har själv haft ett flertal volvobilar och mina polare har det också... jag är otroligt neutral när det gäller bilar då jag gillar lite av varje från japs till amerikanare och europeiska bilar...
Men det finns dock 2 typer av volvo åkare.
volvoraggare och volvoägare... den första är tyvärr den vanligaste och dem verkar tro att volvo äger allt..
saab ägare finns det dock bara en sort av vad jag har sett, och enligt dem så kan man aldrig dra en saab... och absolut inte med en volvo.
Han vann okej... han t.o.m visade en 0-200 film och när ni som talade ner han blev knäckta så hade ni inget vettigt att säga, förutom att det är omoget?
EDIT: föressten, min pappa är starkare än era pappor...
Senast redigerat av AcesHigh666 (31 maj 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.