Jag med tyvärr så står det jävligt still nu brist på pengar, trodde min stora belöning skulle komma inom kort men den kommer tyvärr senare! Men det är inte mycket kvar nu förens det är dags för besiktning, till sommarn ska jag ut med den iaf motorn hinner jag inte till denna sommar tror jag men jag har lite godis som ska i snart så de blir runt 300hk iaf
Jag med tyvärr så står det jävligt still nu brist på pengar, trodde min stora belöning skulle komma inom kort men den kommer tyvärr senare! Men det är inte mycket kvar nu förens det är dags för besiktning, till sommarn ska jag ut med den iaf motorn hinner jag inte till denna sommar tror jag men jag har lite godis som ska i snart så de blir runt 300hk iaf
Är du klar med framvagnen? isåfall tycker jag du skall ge oss lite bilder på det
Men ruskigt bra gjort du! Har suttit nu och läst hela vägen ut nu i en vända. man kan säga att ögonen glöder och hjärtat pumpar duktigt då man ser din sexiga 940. kan man verkligen kalla bilporr Tänk ändå om 16 valven min vore ens hälften så fin haha en STOR eloge till dig och ditt engagemang till en gammal hederlig Volvo
Men ruskigt bra gjort du! Har suttit nu och läst hela vägen ut nu i en vända. man kan säga att ögonen glöder och hjärtat pumpar duktigt då man ser din sexiga 940. kan man verkligen kalla bilporr Tänk ändå om 16 valven min vore ens hälften så fin haha en STOR eloge till dig och ditt engagemang till en gammal hederlig Volvo
Jag får tacka så hemskt mycket synd att det står lite still nu bara
fan vad det händer lite här:( har du inte köpt fälgar eller bakljus eller pillat nått med bilen? mer bilder på bilen? tonat rutorna? vad håller du på meeeeeed?
Hehehe ja ni det går segt nu För mycket jobb om dagarna o för lite meckande! Nu är iaf lack skulden avbetalad så nu jävlar ska jag handla igen Men det kommer vara lite segt ett tag till men håll ut för det kommer bli mycket bilder framöver både stillaståendes och även med mycket rök!
Äntligen börjar det hända lite saker igen fälgar ligger på däckverkstaden o väntar, nya 4 kolvsok ska inhandlas från k-sport, och mycket pengar ska spenderas på tuningdelar under elmia
Ska även handla så jag kan starta upp bettan i slutet av månaden